Ikä toive 58 -- 70 siisti ja terve. Aluksi vaikka käsipelin, mutta haluaisin taitavan hellän imuttajan. Asuinalue Kuopio Pohjois - Savo.
Olisiko miestä joka haluaa imuttaa
10
1448
Vastaukset
- Anonyymi
Asun Päivärannassa kiinnostaa , paikkakin löytyy päivissin klo 09 --- 16 aikaa on.
Olen terve siisti 68v um.- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä!olisiko tarvetta vakkari Kaverille vaikka kerran viikossa?t 45v ja tottunut.
- Anonyymi
Hei missä päin Päivärantaa olisi kiva nähdä . Itse olen terve siisti klo 11 käyn kahvilla shell päivarannassa. . Olen liikkeellä joko skodalla tai wv llä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä!olisiko tarvetta vakkari Kaverille vaikka kerran viikossa?t 45v ja tottunut.
Olisiko mahdollista nähdä nähdään vaikka huoltsikalla. päivisin liikun klo 11 päiväranta.
Shell , klo 12 männistö Tepska. kerro autostasi,niin nähdään, vaikka autossakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko mahdollista nähdä nähdään vaikka huoltsikalla. päivisin liikun klo 11 päiväranta.
Shell , klo 12 männistö Tepska. kerro autostasi,niin nähdään, vaikka autossakin.Ei hitossa nähdä kukkakaali mulukku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shell , klo 12 männistö Tepska. kerro autostasi,niin nähdään, vaikka autossakin.Itse viikolla olen pitkälti töissä nuihin aikoihin mutta mieli kyllä kovasti tekee päästä auttamaan paineet pois!t 45
- Anonyymi
Hei täällä olis imuttelija joka imee kyrpää palleja suudella nuolla peppua asun yksin ota yhteyttä 47v mies 0449840190 kiuruvesi
- Anonyymi
Idiootti pistää numeronsa tänne buuaahaa 😂 🤣
- Anonyymi
Voisin imeä kerran viikossa .um45 kuopio
- Anonyymi
Ey voi kulahtanut kusikeppi
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499