Minulla tuli painojen nostosta alaselkäkipuja n. 10 vuotta sitten. Kokeilin kaikenlaista venytystä, kipugeelejä, mutta vasta sitten kun aloin hieromaan selkääni aina aamuisin puoli tuntia hierontavyöllä, niin kivut katosivat. Niitä näyttää olevan myös patterimalleja, niin ei tarvitse olla paikallaan hieronnan aikana, vaan voi vaikka tehdä kaikenlaista samalla. Voi tietty olla, että myös patjani oli hieman huono, jäykistinkin sitä myöhemmin hieman vyötärön kohdalta.
Hierontavyö ei tietty sovi kaikille, eli jos on mennyt jotain oikeasti rikki, niin en tiedä silloin täryttävän hieronnan turvallisuudesta. Mutta tällaisiin jäykkyystiloista johtuviin kipuihin täryttävä hieronta sopii hyvin.
Jos hierontavyö on liian pieni, niin sitä voi jatkaa kuminauhoilla, niin tukevampikin henkilö voi käyttää.
Tehokkaimmillaan hierontavyö on silloin, kun se painautuu tiukasti kroppaaa vasten, eli esim. jos makoilee sängyllä tai istuu tuolissa, niin tällöin se painautuu helposti tiukaisti selkää vasten, mutta liikkeellä ollessa sen voi laittaa vaikka housun sisään ja vyöllä kiristää hierontavyö pysymään tiukaisti selässä kiinni, niin liikkuessaankin saa sitten hierontaa.
Hierontavyö auttaa alaselkäkivuissa
Anonyymi
1
103
Vastaukset
- Anonyymi
Ja voi tietty käyttää ladattavia paristoja, niin patterikustannukset pysyvät muutamassa eurossa per vuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423