Onko kenelläkään haisua näistä Korean pommeista ja minkälaisia kokemuksia Hki:n Cycle World yrityksestä? Milläköhän rahoitusyhtiön kautta järjestävät rahoituksen kun antavat vehkeitä ulos ilman käsirahaa?
Hyosung Aquila 250
4
2267
Vastaukset
- Jammu
Kokemusta ei ole, mutta sen mitä netistä olen tuosta AQUILA GV250:sta lukenut, niin pelkkiä kehuja ovat olleet. Mm. alla olevassa oli kovasti testijoukon mieleen, vaikka samassa testissä olivat Honda, Suzuki, Yamaha ja Kymco.
http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/250s03/- mie vaan
Sen verran voin maisnostaa, että meillä pojalla ollut Hyosung 125 syksystä, ajettu nyt n 5000km eikä minkäänlaista vikaa!!!
- korealainen
Ostin tuollaisen pyörän alkuvuodesta ja tarttee todeta, että pelaa kuin unelma. Ja on muhkea & komeakin. Aliarvostettu merkki mielestäni!
- mopomies
Merkkiä vain outo. mulla on nyt tollainen 250 aquila ja hemmetti sehän on hyvä pyörä kuin mikä. kaikki toimii, kulkee isompien matkassa ja ei vie bensaa. ja ihan komeakin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657