Tutustuimme tulisesti toisiimme pari vuotta sitten, se oli menoa siltä seisomalta, rakastuimme mielettömästi toisiimme - olimme kuin paita ja peppu, sydämemme sykkivät samaan tahtiin, ne olivat kaksoistuli. Meillä oli riitoja, mutta menimme vuoden päästä naimisiin.
Riidat vain jatkuivat, ja lopulta jouduin muuttamaan pois, ottamaan asumuseron. Palasimme noin kuukauden päästä yhteen, ja elämä alkoi rauhoittumaan, kesä oli niin hieno että aloitimme isomman yhteisen asunnon etsimisen.
Kerran nukuin huonosti, ja löysin sattumoisin vaimoni kalenterin. Kalenterista selvisi, että hän oli tapaillut kuutta miestä meidän eron aikana, ja ainakin yksi oli ollut yötä hänen kanssa kotonamme. Lisäksi hän piti sivusuhdetta yllä kolme viikkoa sovintomme jälkeen. Nuo kaikki olivat liikaa minulle, päätin erota, vaikka tiesin, että en enää ikinä löydä samanlaista rakkautta, meillä oli mielettömän hauskaa yhdessä. Menetimme molemmat todella paljon, meidän elinaikanamme ei tule toista sellaista rakkautta kun meillä oli, olemme lähempänä kuuttakymmentä jo.
Kuolen pahanolontunteeseen, onneen jonka annoin pois
https://www.youtube.com/watch?v=Cyg5_AL86I4
Onni jonka annoin pois
Anonyymi
2
984
Vastaukset
- Anonyymi
Jea beibi. Get some sleep. Kaikki näyttää huomenissa paremmalta 80v.
- Anonyymi
Jaa, kuulostaa vähän erikoiselta, että nainen kuukaudessa ehtis peräti kuus miestä mettästää, pitäiskö peräti poissulkea fysiologiset syyt, Jotku muistisairaudet käsittääkseni ainakin aiheuttaa hyperseksuaalisuutta. Kun ajattelet että yhä rakastaa, ehkä ei ole ollut oman itsensä rouva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595