Miehet: hyvä suihinotto?

Anonyymi

Kertokaapa miehet teille tärkeistä asioista suihinotossa?
Oletteko kokeneet sellaisen vai onko kyse fantasiasta?

6

894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

olen saanut hyvän suuhoidon parilta nainen aloitti hiljaa hitaasti sitten rytmi koveni ja lopulta tulin syvälle aukaisin silmäni olin syvällä miehen suussa ja lopuksi nainen nuoleskeli vehkeeni puhtaaksi olihan ihanaa

• Anonyymi

Olen itse erinomainen poskiottaja.
      Ja lutkutan kaikilta, heteroilta, homoilta, bisseiltä, ukkomiehiltä.
      Useat miehet kehuneet että mies ottaa paremmin poskeen kuin nainen.
      Pystyn ottamaan nieluuni kyrvän juurta myöden, ja nautin siitä.
      Nielen tietysti mitä annetaan, paitsi kun kundi haluaa antaa bukkaket, eli naamalle.
      Ihana tuntea peniksen sykkivän kurkussa ja maistaa suolaisen mällin kielellä.

• Anonyymi

Ukko miehenä imettänyt kymmeniä kertoja. Mies vaan imee paremmin kuin nainen, keskustelu ja kommentit suorempia hoidon aikana joka lisää kiihkoa.

• Anonyymi

Naisena kommentoin sen verran, että jos suihinotosta nauttii niin mies kyllä tuntee sen. Käytä erilaisia tekniikoita: runkkaat kädellä, nuolet terskaa, imet kalua rytmikkäästi niin et puolet siitä on suussa ja tyvestä runkkaat kädellä. Liikutat suuta ja kättä yhdessä kärjestä tyveen, suussa pieni imun tunne... Sit upotat koko kyrvän kurkkuun asti ja ohjaat miehen kädet ottamaan kiinni sun päästä ja annat sen naida sua kurkkuun eikä haittaa jos vähän kakoo ja sylkeä tulee reilusti, hyvä vaan.

Ja aina: suojaa kyrpää sun hampailta, eli kieli ja huulet hampaiden ja kalun väliin. Ja muista välillä katsoa miestä silmiin työskentelysi lomassa ;-)

• Anonyymi

Hyvin kerrottu..Kun mies laukeaa pidä kalu syvällä kurkussa ja hengitä nenän kautta. Nielun siinä vaiheessa täyttyy ihanasta spermasta, mies yleensä nai samaan aikaan. Niele lopuksi kerralla koko lämmin spermasta, vältyt yökkäämiseltä voit jatkaa imemistä ja tyhjentää peniksen täysin. Nyt 51

• Anonyymi

minusta miehet ottavat parhaiten suihin on sitten bi gay hetero ja vielä kaikkein
      ihaninmat ovat "tyttöjen" kesken silloin nautimme t. transmummo

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe