Minä sain A paperit tarkastuksessa ja myöhemmi minulla todettiin IBD (tulehtunut/haavainen paksusuoli). Erikoislääkäri antoi heti c paperit käteen. Kun kysyin, että pääsisinkö armeijaan, lääkäri sanoi että erittäin epätodennäköistä.
Kutsunnat olisivat noin 3 viikon päässä nyt ja haluisin todella paljon armeijaan. Pystyykö ketään sanomaan, että jos kieltäytyy hoidosta niin pääsisikö armeijaan?
Olen siis todella hyvässä tikissä, laihdutin 10kg kesällä 104kg, 90kg. Maasta nousee 180kg ja penkistä taittuu 80kg sarja helposti, leukoja pääsen yli 10 kepeästi sarjana. Olen siis entinen sali konkari joten uskoisin pääseväni armeijaan ainakin b papereilla.
Antakaa mielipiteitä/kokemuksia!
Lääkäri määräsi c paperit, onko mahdollista saada A tai B paperit?
Anonyymi
2
340
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta hanuri ei kestä rajua rumbaa ja voi vaikka kehittyä syöpä?
- Anonyymi
Eli meinaat että kyseessä on todella rasitukselle altis sairaus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595