Huumori on eräs parhaita ja halvimpia lääkkeitä.
Miksi emme nauttisi siitä runsain määrin ?
HUUMORI LÄÄKKEENÄ
23
1424
Vastaukset
Se vaan on joskus helpommin sanottu kuin tehty..
Väkisin nauru menee irvistykseksi ;()
Ja eikähän tuo huumori ole pelkkää naurua.
Kyllähän sitä hymyilee & nauraakin päivittäin, mutta sellainen aito ilo tuntuu joskus jääneen; ihan liian vähälle, jonnekkin nuoruuteen..
Ja tämän ei ole tarkoitus edes olla pessimistinen kirjoitus :))- Ajomies
Nautin viestisi lukemisesta niin paljon syvällistä totuutta siinä oli.
Kävin profiilisivullasi ja yllätyin
- rohkenen lairtata sieltä tänne mielenkiintoisia ajatelmia:
"Onni ei pysy pakottamalla
eikä elä ruokkimatta.
Sillä vapaus on meissä."
- Vapaus on meissä, mutta olemmeko me vapaita ?
"Kuiskaa, kun huuto ei kuulu,
vaikene, kun sanat eivät auta."
- Usein huomaan, että hiljaisuus huutaa !
"Vaikka ulkona sataisi puukkoja,
tulen antamaan sinulle suukkoja.
Vaikka yö olisi pikimusta,
et jää vaille rutistusta."
- Emme tunne toisiamme, mutta luulen Sinun olevan "Anam Cara" - sielunystävä ?
Saanko halata Sinua virtuaalisti ?
- Viestisi on ruusun paikka !
Saat oikean ruusun kun annat yhteystiedot ketjun avaajalle meilaten tai kukkiksen tiedot, josta haluat ruususi noutaa. Ajomies kirjoitti:
Nautin viestisi lukemisesta niin paljon syvällistä totuutta siinä oli.
Kävin profiilisivullasi ja yllätyin
- rohkenen lairtata sieltä tänne mielenkiintoisia ajatelmia:
"Onni ei pysy pakottamalla
eikä elä ruokkimatta.
Sillä vapaus on meissä."
- Vapaus on meissä, mutta olemmeko me vapaita ?
"Kuiskaa, kun huuto ei kuulu,
vaikene, kun sanat eivät auta."
- Usein huomaan, että hiljaisuus huutaa !
"Vaikka ulkona sataisi puukkoja,
tulen antamaan sinulle suukkoja.
Vaikka yö olisi pikimusta,
et jää vaille rutistusta."
- Emme tunne toisiamme, mutta luulen Sinun olevan "Anam Cara" - sielunystävä ?
Saanko halata Sinua virtuaalisti ?
- Viestisi on ruusun paikka !
Saat oikean ruusun kun annat yhteystiedot ketjun avaajalle meilaten tai kukkiksen tiedot, josta haluat ruususi noutaa.virtuaalihalaus, ja -ruusu lämmittävät mieltä. Suorastaan pelastavat päivän, vaikka se jo lopuillaan onkin :)
Samoin, kauniit sanat!
Kiitos!- Ajomies
Sanin kirjoitti:
virtuaalihalaus, ja -ruusu lämmittävät mieltä. Suorastaan pelastavat päivän, vaikka se jo lopuillaan onkin :)
Samoin, kauniit sanat!
Kiitos!Joskus olen paltakeskusteluissa halunnut ojentaa mielenkiintoisesta ja hyvästä puheenvuorosta ruusun.
Laitan tähän linkin, jotta voit ihastella ja valita mieleisesi ruusun, jakaa kenties ystävillesikin.
http://www.kolumbus.fi/ruusu/ruusutarha.html Ajomies kirjoitti:
Joskus olen paltakeskusteluissa halunnut ojentaa mielenkiintoisesta ja hyvästä puheenvuorosta ruusun.
Laitan tähän linkin, jotta voit ihastella ja valita mieleisesi ruusun, jakaa kenties ystävillesikin.
http://www.kolumbus.fi/ruusu/ruusutarha.htmluskomatonta, kuinka omasta mielestä lähes itsestään selvä viesti voi toisen mielestä olla hyvä, mielenkiintoinenkin.
Toivonpa, ettet pidä minua "syvällisempänä" kuin olenkaan.. toisaalta mitä väliä :)
Joudun valvomaan pitkälle yöhön, ja voit uskoa, että töiden lomassa tulen ihastelemaan ruusuja :)
Hali myös sinulle!- Ajomies
Sanin kirjoitti:
uskomatonta, kuinka omasta mielestä lähes itsestään selvä viesti voi toisen mielestä olla hyvä, mielenkiintoinenkin.
Toivonpa, ettet pidä minua "syvällisempänä" kuin olenkaan.. toisaalta mitä väliä :)
Joudun valvomaan pitkälle yöhön, ja voit uskoa, että töiden lomassa tulen ihastelemaan ruusuja :)
Hali myös sinulle!Kummallisinta on, että se joka toimii hyväntekijänä ja luo ympärilleen uskoa, toivoa ja rakkautta vaikkapa työssään sairaanhoitajana
ei laisinkaan tiedosta kuinka paljon pieni huumorinkukkanen voi merkitä sairasvuoteessa olevalle.
Sanin,
Sinun kaltaisiasi toivon olevan paljon tänäkin yönä valvomassa ja hoitamassa
- ruusut olkoot Sinulle ja toisillekin hoitajille kiitollisuuden eleenä. - Sani
Ajomies kirjoitti:
Kummallisinta on, että se joka toimii hyväntekijänä ja luo ympärilleen uskoa, toivoa ja rakkautta vaikkapa työssään sairaanhoitajana
ei laisinkaan tiedosta kuinka paljon pieni huumorinkukkanen voi merkitä sairasvuoteessa olevalle.
Sanin,
Sinun kaltaisiasi toivon olevan paljon tänäkin yönä valvomassa ja hoitamassa
- ruusut olkoot Sinulle ja toisillekin hoitajille kiitollisuuden eleenä.En ole "yökkö", enkä hoitoalalla.
Kyllä tämä on ihan erityyppinen työ, enkä siitä tarkemmin haluaisi puhua.
Mutta, samaa mieltä kanssasi. Kaikille hyväntekijöille, hoitajille, jne. ruusuja ovat ansainneet! - Ajomies
Sani kirjoitti:
En ole "yökkö", enkä hoitoalalla.
Kyllä tämä on ihan erityyppinen työ, enkä siitä tarkemmin haluaisi puhua.
Mutta, samaa mieltä kanssasi. Kaikille hyväntekijöille, hoitajille, jne. ruusuja ovat ansainneet!Luulen, että kaikki ovat "hoitoalalle", jotka joutuvat työskentelemään öisin. Minusta
meillä on monia kummallisia käsityksiä siitä, mikä on "arvokasta" työtä ja mikä taas vähemmän merkittävää. - sani
Ajomies kirjoitti:
Luulen, että kaikki ovat "hoitoalalle", jotka joutuvat työskentelemään öisin. Minusta
meillä on monia kummallisia käsityksiä siitä, mikä on "arvokasta" työtä ja mikä taas vähemmän merkittävää.vähätellyt omaa työtä, ettei olisi 'arvokasta' omalla tavallaan.
Vaikka ihailenkin kovasti sairaanhoitajia ym sen alan ihmisiä. Itsekin kaipaan niitä hervottomia, tilannekomiikan aikaansaamia naurukohtauksia, jotka nuorena saivat miltei pissat housuun!
Minusta on ihanaa menettää kontrolli ja antautua hillittömään hekotteluun - tuulettua sisäisesti:)- Ajomies
sani kirjoitti:
vähätellyt omaa työtä, ettei olisi 'arvokasta' omalla tavallaan.
Vaikka ihailenkin kovasti sairaanhoitajia ym sen alan ihmisiä.- Kaikki hyvin ja rakkaudella tehty on arvokasta.
Tämän lausui aikoinaan eräs ruukkumestari
kirjassa Anam Cara kerrotussa tarinassa.
Toivotan sinulle hyvää rentouttavaa vappua ! - Sani
Ajomies kirjoitti:
- Kaikki hyvin ja rakkaudella tehty on arvokasta.
Tämän lausui aikoinaan eräs ruukkumestari
kirjassa Anam Cara kerrotussa tarinassa.
Toivotan sinulle hyvää rentouttavaa vappua !Sinulle!
Kaikkea hyvää vappuusi!
Osoittamasi huomio on minulle arvokkaampaa kuin uskotkaan :)
- Ajomies
Tuleeko meistä homo digitaliksia, joille
hymy, eleet, ilmeet, nauru ja huumori jopa kukkien kieli ovat unohtuneet ?
Oletko muuten sisar hento valkoinen yötyössäsi ?
On muuten tutkittu juttu, että huumori vahvistaa jopa immuniteettijärjestelmäämme, lievittää kipuja, keventää mielialaa, laukaisee lihasjännityksiä ja lisää uskoa ja toivoa paranemiseen.... Paras lääke - ei yliannostuksen vaaraa, jos osaa nauraa myös itselleen!!!
- KartsanM
Varo vaan, etten naurata sinua kuoliaaksi :]
KartsanM kirjoitti:
Varo vaan, etten naurata sinua kuoliaaksi :]
Koskaan en ole suoranaisesti toisen ulkonäölle nauranut.
Kerran nuorempana, tosin eräälle rouvalle, jolla oli harmaa tukka ja harmaa turkislakki.
Takaapäin/sivulta pienen matkan päästä katsoessa oli mahdotonta sanoa mihin tukka loppui ja mistä lakki alkoi:)- KartsanM
Minea44 kirjoitti:
Koskaan en ole suoranaisesti toisen ulkonäölle nauranut.
Kerran nuorempana, tosin eräälle rouvalle, jolla oli harmaa tukka ja harmaa turkislakki.
Takaapäin/sivulta pienen matkan päästä katsoessa oli mahdotonta sanoa mihin tukka loppui ja mistä lakki alkoi:)Se ei ole muuten naurun asia, mutta niin siinä kuitenkin käy. Ihmiset ovat hilpeitä seurassani, eikä minun tarvitse edes suuta avata ;x (helppoa)
KartsanM kirjoitti:
Se ei ole muuten naurun asia, mutta niin siinä kuitenkin käy. Ihmiset ovat hilpeitä seurassani, eikä minun tarvitse edes suuta avata ;x (helppoa)
Mikä Sinussa niin hassua on?
- suti
Minä ja veljeni sairastuimme syöpään lähes yhtä aikaa noin kolmekymppisinä.
Keskustelujemme hirnuva sarkasmi nosti viattomilta sivustakuuntelijoilta hiukset pystyyn - mutta meitä se auttoi.- positiv
Monissa elämäntilanteissa ja sairauksissa positiivinen asenne auttaa. Miten ihminen voi saada itselleen positiivisuutta?
Kas, siinäpä se.
Parantuminen on usein ihme.
Joku sanoi pari vuosituhatta sitten; "Jos sinulla olisi uskoa sinapinsiemenenkää vertaa voisit vuoria siirtää."
Mistä voisimme saada uskoa edes hitusen?
Reilu toistakymmentä vuotta sitten tuli Englannis-
sa, suomessakin nähty sarja Hyväkkäät. Eräs pappa-
rainen nauroi itsensä hengiltä. Leskirouvan lohtu
oli havaita miehensä kuolleen hymy huulillaan.- Mobiili
löysin mukavan samanhenkisen palstan.
Olen toki käväissyt tuolla muuallakin...
- ansku46
ihan samaa mieltä sun kaa huumorin kukka on maailman kaunein kukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911