Iso aivo, pieni mies, iso pää, huono maine.
Mies tekee paljon ja puhuu vähän.
Hän tekee ja tekee ja......
Mitä sä teet? - kysytään.
Mies vain tekee eikä vastaa.
Mies on aina oikeassa. No reaction.
Pitää arvata mitä mies tekee.
Katsokaa, mies tekee väärin.
Mutta mies ei myönnä eikä sano mitään.
Hän jatkaa tekemistä.
Onko mies aasi, tyhmä ja paha?
Näin kyseinen mies muuttuu ahkerasta työntekijästä aika ilkeäksi itserakkaaksi idiootiksi.
Mykkäkoululla vaikuttamista
2
63
Vastaukset
- Anonyymi
Osaako kansa hävitä.
"Stressin sietokyvyksi" ilmiötä kutsutaan.
Joku tuntuu ylivoimaiselta ja henkilön voimat kietovat sinua ympäri.
Tuntuu että tukehdut niihin.
Henkilö on pitkällä, - toteat.
Häviät, tuntuu, kerta toisensa jälkeen.
Oikein on olla reagoimatta, osallistumatta.
Koska energiat tulevat ja menevät kuinka älykäs ja tyhmä ihminen olisikaan.
Jäät lopussa itseksesi ja se on hyvä kuin että olisi osa idiootin peliä. - Anonyymi
Ilmeisesti runoilija ei nyt pidä jostakin ihmisestä ja on sitten jotakin mystisestä syystä mielestään itse viisaampi, vaikka kovasti näyttää olevan perusasiat hakusessa. Haluatko suhteeseen tuon pallopään kanssa, vai mikä on se ongelmasi? Jonkinlainen riippuvuussuhde ainakin näyttää syntyneen. Vai onko ihan vaan sitä perinteistä kateutta, kun joku osaa tehdä jotakin ja itse osaa vaan kytätä kateellisena. Pitäisikö hänen pitää sinua kädestä ja opastaa? Kuka ne työt tekisi sillä aikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748