Siskoni jolla on iso perhe romahti lopulta täysin ja pyysi apua pienen kunnan lastensuojelusta. Hänelle vastattiin ettei apua ole saatavilla kuin sen verran mitä on jo saanut tähän saakka (noin 2 h /viikko, jolloin sosiaalityöntekijä/joku muu tekee ruokaa jne)
Lopulta kävi niin kuin pelkäsinkin; tuo siskoni on nyt laitos hoidossa jonne joutui alkuviikosta. Saa nähdä milloin pääsee pois.
Jäin miettimään seuraavaa; Miksi itse apua pyytävä ei saa tai koe saavansa tarpeeksi apua (konkreettista apua)
Ja toisaalta miksi lastensuojelu ikäänkuin kiusaa sellaisia perheitä jotka haluavat lastensuojelun pois kintereiltään "pölypalloja tonkimasta" kodeistaan. Ja etsimästä vikoja vaikkapa perheestä jos teini vaikka sanoo rumia sanoja. Eletään huostaanoton pelossa vaikka asiat ovat suhteellisen hyvin. Jotenkin tuntuu ettei lastensuojelussa ole loogisuutta?
Erikoinen lastensuojelu
Anonyymi
1
143
Vastaukset
- Anonyymi
Erikoinen tilanne. Näitä sattuu kai enemmän pikkupaikkakunnilla joissa resurssit katastrlfaalisella tasolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657