Luin jostain, että Roos on ollut yksi romanien yleisimpiä sukunimiä. Tunnen paljon romaneita, mutta en ole törmännyt yhteenkään Roosiin. Onko tätä nimeä enää romaneilla? Tiedän kyllä, että esim. Tapio Heinonen oli tätä sukua, mutta eikait häntä enää voinut romanina pitää
Roos sukunimi
Anonyymi
4
1430
Vastaukset
- Anonyymi
Chaplin oli Chaplin, mutta nämä Roosit asuivat jossain Kiikala Somero seudulla. Heillä oli myös orkesteri jossa soittajat olivat samaa perhettä.
- Anonyymi
Itse omistan kyseisen sukunimen ja ei ole ainakaan minun suvussa tullut yhtään Romaania vastaan, vaikka sukututkimusta on tehty vuoteen 1776.
- Anonyymi
Varmaan on muitakin Roos nimisiä. Nämä romani Roosit vaikuttivat kiikalassa, mutta sain selvitettyä, että ovat sulautuneet pääväestöön.
- Anonyymi
Tapio Heinonen oli tätä sukua suoraan alenevassa polvessa. Mutta eihän hänessä ollut enää mitään romani piirteitä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595