Olen seksuaalineuvojan koulutuksen lopputyö vaiheessa ja teen lopputyöksi tutkielmaa miesten testosteronivajeen hoidosta ja vaikutuksista elämään. Mielestäni tämä aihe on liian vähän puhuttu ja miesten ääni on jäänyt vähäiselle kuulemiselle.
Käytän lopputyössäni miesten kokemuksia ja tarinoita, niin ettei henkilöllisyys, eikä paikkakunta tule esille.
Voit vastata tekemiini kysymyksiini tai kirjoittaa ihan vapaasti. Kaikki vastaukset käsitellään luottamuksella ja yksityisyyttä suojaten.
1. Ikäsi?
2. Millä tapaa testosteronivaje alkoi näkymään jokapäiväisessä elämässäsi?
3. Kuinka hait asiaan apua ja oliko apua helppo saada? Oliko kynnys korkea lähteä apua hakemaan?
4. Kuinka testesteronivaje vaikutti sinun kokemuksiisi omasta miehisyydestä ja seksuaalisuudestasi? Kuinka se vaikutti parisuhteessa?
5. Miten ongelmaa alettiin hoitamaan? Miten korvaushoito alkoi näkymään? Saitko muuta apua kuin lääkärin avun (esim. seksuaalineuvontaa, terapiaa tms?)
6. Oma mielipiteesi testosteronihoidon laadusta Suomessa ja avun saamisesta ongelmaan?
Kiitän vastauksista jo etukäteen ja rohkeudesta avata omia kokemuksia. Voit lähettää minulle vastauksesi osoitteeseen: vastaakyselyyn(a)luukku.com
Kysely testosteronivajeesta
Anonyymi
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706