Eli siis mun kaveri on alkanut puhumaan välillä siitä että ei tykkää kehostaan ja olisi omasta mielestään lihava, mitä hän ei todellakaan ole. Hän ei ole suoranaisesti näin sanonut, mutta hänen puheistaan saa selkeästi sellaisen kuvan. Esimerkiksi hän sanoi yhtenä päivänä, että ei aio syödä enää juurikaan herkkuja. Mutta hän ei kovin useasti ole niitä ennenkään syönyt.
Minä ja muut kaverini ovat sanoneet, että hänen ei pitäisi ajatella noin itsestään, koska hän ei ole millään tavalla lihava tai isokokoinen.
Vihaan itsekin omaa kehoani, mutta en silti ole mennyt noin pitkälle vaan olen yrittänyt elää vain sen asian kanssa. Luultavasti kukaan ei edes tiedä että vihaan kehoani.
Pelkään että kaverini saa syömishäiriön tai jotain muuta sellaista.
Tietääkö kukaan miten voisin auttaa häntä?
Mitä pitäisi tehdä?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595