Onko syynä kauppiaan eläköityminen vaiko kilpailutilanne?
Loppuunmyynti kelloliikkeessä
19
1834
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin köyhä tarvii kelloa?
- Anonyymi
Onko sulla tiuku ranteessa, mitä tiuku repii nyt?
- Anonyymi
Todennäköisesti
- Anonyymi
Helmikauppa vieny varmaan asiakkaat xD
- Anonyymi
Kuka sinne menee vapaaehtoisesti??!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelloliikkeestä assosiaatio muualle, nimittäin Poriin.
Nyt ymmärrän, mitä piilee Kultajousen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelloliikkeestä assosiaatio muualle, nimittäin Poriin.
Nyt ymmärrän, mitä piilee KultajousenJoko loppui kelloliike? Onko hyviä tarjouksia loppuunmyynnissä ja jotain
- 60 % - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs ny! Se vaan on niin, että sitä saa mitä tilaa. Eli, onhan se itsestä kiinni miten sinua kohdellaan ja palvellaan. Minä olen aina saanut asiallisen ja kivan palvelun.
Ennemmin sinne kun vastapäätä. Kuka mistäkin tykkää, ei siis kinastella.
- Anonyymi
Pitäisi laittaa Huittisten Hullut miehet mainoshommiin, niin saataisiin taas paikkakunnan vetovoima nousuun.
- Anonyymi
Ajattelin että se nuorenpi mies jatkaisi...
- Anonyymi
Ainahan voi myydä kalliita kelloja.
- Anonyymi
Kellokauppiaan ykkösvihollinen on suurlähettiläät. Kuka voisi kellot seisauttaa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670