Olen hankkinut parvekelasit ja kaikki niihin liittyvä on uutta ja ihmeellistä. Pitäisi pestä pois sormenjäljet ym. tahrat joita ikkunoiden asennuksessa on tullut.
Ikkunat ovat kahdella "seinällä" eli L:n muotoisesti. Itse parveke on suora.
Kannattaako ensin pestä sisäpuolelta kaikki lasit, kun ne ovat kiinni? Vai pitääkö liu' uttaa lasit kumpaankin päähän ja avata "päällekkäin" yhteen nippuun? En ole kovin innokas ikkunanpesijä, niin että jos on hyviä vinkkejä tehdä tämä työ helposti, mutta kuitenkin kohtuullisen hyvin, niin otan neuvot kiitollisena vastaan.
Parvekelasien pesuvinkkejä?
Anonyymi
2
165
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa pestä siten kun sisään päin avautuvat. Ei helpoin ole ehkä pestä nipussa. Sama idea kuin ikkunat yleensä aukeaa sisään päin, helpompi käsitellä.
- Anonyymi
Pesen: sisäpulet sarjana kiinni ollen. Avaan lasit. Pesen ulkopuolet,liuvutan paikoilleen sitämukaa. Valmis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50615