Vuoden 2009 tammikuussa, oli jotain 25pvä tuli asunnolleni muutto/ siivousavuksi eräs ari, kun oli tavarat kannettu ulos, ja piti aloittaa siivous, oli tämä ari juonut puoli pulloa tolua. makas päivän sammuneena, kaadoin sitte loput tolun viemäriin, ja hain sille muuttoapuna olosta palkaksi 1L lasol pullon huoltikselta. oli muistaakseni lauantai, ja asunto piti sunnuntaina olla tyhjä ja minun olla toisellla paikkakunnalla töissä jo maanantina.
-näin sitte yhtä mattia, entistä kalastajaa kaupungilla, kysyin, että oletko viinakauppaan menossa, sanoi että joo, sanoin sitte et itellä oo juomista, ja joku ari juo lasolia mun kämpillä. tämä matti lähtikin kävelemään perään, ja sanoi, että eipä tartte käydäkään alkossa, jos on lasolia. ja niin hän tuli asunnolle, ja Matti&Ari kehuivat, kuinka hyvää, ja halpaa ainetta lasoli on, ja menee päähän.. makasivat sitte sammuneena, ku veljen kanssa tyhjennettiin asuntoa, siinä ne makas, ja piti poliisit soittaa hakemaan ne pois, ku asunnon avaimet piti luovuttaa.
parin kaverin lasol kokemuksia...
Anonyymi
1
853
Vastaukset
- Anonyymi
Olen sitä mieltä että areihin ei ole luottaminen.
Lasoliveikoilta menee usein kävelykyky. Lopullisesti. Siinäpä sitten taivastellaan että miksi näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667