Akkujen ja "patterien" hankinta

Anonyymi

Jos haluaa saada rahalle vastinetta ja toimivan akun joka vastaa speksejä ja kestää kauan hyvänä niin.

Sanyo, Samsung, Sony, LG, Panasonic akkuja ja kaupalta jolla on suora hankintakanava akuille. Suomessakin varmasti elektroniikkaa ja akkuja myyviä kauppoja joilla on näitä.

Viikko sitten purin uuden kannettavan akun testiksi ja mittasin 18650 akun todelliseksi kooksi n 1000mAh yli puolet pienempi mitä kerrottu. Sain jo koko akun hinnan Paypalin kautta takaisin. Tiesin ostettaessa että akku ei ole speksien mukainen, Videokameralla kuvasin kaikki testit ja latasin youtubeen josta linkit myyjälle.

Annoin nettikauppiaalle pienen opetuksen.

Mutta suurin osa ostajista ei varmaan välitä saako 1ah 18650 akun tai 1.5ah jota markkinoidaan 2-3 kertaisella koolla ja jos akku pysyy ok 50 latausta kunnossa niin riittää.

1

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pari vuotta sitten ostin ebaysta halvan 3000 mAh -akun porakoneeseen. Avasin sen ja sisällä oli 2000 mAh kennot. Myyjälle valitin ja maksoi puolet hinnasta takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33