Tavaramarkkinat !!

Anonyymi

Jokainen saa tehdä niinkuin itse haluaa. Mutta miksi monet antavat käyttää itseään ilmaiseksi, aivan kuin pillu olisi ilmaista? En anna ilmaiseksi kenellekään. Olen valmis ihan kaikkeen jota poijat haluaa. Hintani on sama kuin terveessä noitien. Minut saa vuokrata pidemmäksikin aikaa, mutta vähintään 5 tuntia 👩‍🍳

18

1124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kerro

• Anonyymi

Toki! Mutta sulla pitää olla vähintään 1080 euroa jos haluut saada multa, maksathan? (3,6 €/ minuutti ja vähintään viiden tunnin velotus! Saat ihan kaikkea mitä olet ikinä halunnutkin!! Jooko ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki! Mutta sulla pitää olla vähintään 1080 euroa jos haluut saada multa, maksathan? (3,6 €/ minuutti ja vähintään viiden tunnin velotus! Saat ihan kaikkea mitä olet ikinä halunnutkin!! Jooko ??

Onko sulla antaa vaihtorahaa takaisin toisesta tonnin setelistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla antaa vaihtorahaa takaisin toisesta tonnin setelistä?

Saat tietenkin rahasta takaisin, en vaadi senttiäkään ylimääräistä

• Anonyymi

Mä oon samaa mieltä et kunnon korvaus pitää saada!! Hyviä asiakkaita on vaikea löytää ja usein pyydetään vielä alennusta!!! 200 euroa kerta voi tuntua kalliilta mutta se voi olla usein koko päivän saldo! Siksi myös minua saa vuokrata vähintään viideksi tunniksi kerralla, maksu etukäteen! Hintani on myös suurinpiirtein sama kuin sinulla, television noitien luokkaa 🙋‍♀️

• Anonyymi

Kerro kerro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro kerro

Kerron mielelläni mutta onko sinulla varaa vuokrata minut viideksi tunniksi??

• Anonyymi

jos 200 e päivä siinä täytyy tehä töitäki eikä vaan maata

• Anonyymi

Jospa se kullikaan ei sit olis ilmaista. Sormihan siul ekax menis suuhun ja sit vasta pyllyysi. Sit ehkä toistepäin ja oksentaisit.

• Anonyymi

Multa et tuu saamaan rahallakaan!!!!

• Anonyymi

Maksan 500 jos nainen on savuton ja nätti.

• Anonyymi

Aloituksessa on pointti! Jos kaksi ihmistä kohtaa vaikka netissä ja sopivat asiat usean keskustelun jälkeen, niin kyllä sen naisen on saatava jokin korvaus. Esim.se vajaan sadan euron osuus hotellista joka on pakollinwn. Siis vaikka kyse on pelkästä. kaveriseksistä ei maksullisuudesta sinäänsä.

• Anonyymi

Tulee vielä aika et sentti kyr..ä maksaa enämpi ko kilokultaa 😂

• Anonyymi

Sitä odotellessa. Sitten ollaan rikkaita.

• Anonyymi

Missä päin olet?

• Anonyymi

En kerro ellet maksa.

• Anonyymi

luuletko että kalu on ilmaista sulle 5e cm

• Anonyymi

luuletko että kalu on ilmainen se ja sun värkkis kuuluu yhteen luonnostaan

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe