Vaatii sisukkuutta taistella valtamediaa ja yhteiskuntaa vastaan lähes yksin ja vaikka kaverit harvenevat rinnalta niin silti. En anna periksi.Vaikuttaa välillä vähä-älyisen touhulta jopa, mutta sitten tulee se kirkas hetki.
Olen oman mielipiteesi muokannut ja seisot sen takana vaikka henki menisi. No voihan se sitten vielä mennäkkin mutta periksi ei anneta.
Koronaa ei ole .
Sisutarina metsien suomesta.
7
2913
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole yksin.
Minäkään en usko tähän uususkontoon, influenssalle on vain annettu uusi nimi ja sitä paisutellaan jotta saadaan ihmiset piikille. - Anonyymi
Edellä mainiot esimerkit kuinka heikkohoksaisuus pientä piikkiä pelkää.
- Anonyymi
Hän katsoi lempeästi. Pieni ilo kupli sisälläni, kun pudottelimme ideoita kaikesta mitä kesä toisi. Yhdessä. Pyörämatka luostariin, munkkien paneman oluen siemailu, kauniita maalaisteitä ja telttailu. Telttailu ja hänestä huokuva lämpö. Raukeana päivän liikunnasta. Kaukana ei-missään. Vain me kaksi.
- Anonyymi
Voihan sitä tietenkin hölynpölyn oksentamista Suomi24:lle kutsua taisteluksi jos siltä tuntuu. Nettisoturi :)
- Anonyymi
Tämä on hyvä! ;D
No, melkoita yksintaisteluahan tämä onkin, ihan kirjaimellisesti. XD
- Anonyymi
Mitä ihmeen sisukkuutta palturin kirjoittaminen vaatii?
Riittää, kun on hölmö, kuten sinä. - Anonyymi
Ei auta mikään enää tähän on tultu.
Evakkoreen voit tilata
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882