Missä Huittislaiset ilmoittaa/etsii, kun polkupyörä on varastettu?
Entä:
Miten voi ilmoittaa anonyymisti, jos joku tietää varastettuja polkupyöriä olevan liikkeellä?
Jos etsitte varastettuja pyöriä, niin sanomattakin selvää on että kannattaa laittaa pyörän kuva ja merkki etc.
Miten polkupyörävarkaudet saadaan loppumaan enää?
Missä Huittislaiset ilmoittaa/etsii, kun polkupyörä on varastettu?
8
1104
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ilmoitelen varasteuksi noin joka kuudeskuukausi ja kotivakuutus
korvaa aina. - Anonyymi
Pyörä rottia on helvetisti.
Ei välitä mistään muusta kuin omasta nöyhtänavasta ne ketkä melkein sitä työkseen tekevät.
Jurppii.- Anonyymi
Mikkihiiri Jontte Sihupää vai Savupää vie su pyörä ellei oo jo vieny!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkihiiri Jontte Sihupää vai Savupää vie su pyörä ellei oo jo vieny!
Vienyt meiltä useamman ja vie muilta.
Jatkuvat polkupyörävarkaudet kyllä pienin ongelma tässä tapauksessa. Väkivaltainen elämäntapa rikollinen narkomaani käyttää hyväksi niin kauan kuin pystyy. Herttainen tapaus. Ra¡skaus roskasakkia perheenjäsenen koitti vuosia takaperin ja Huittisissa pyörii tänä päivänäkin eli pitäkää vahtia. Pitäkää huolta pyöristänne, omaisuudestanne, itsestänne ja lapsistanne. Huumeita ja alaikäisiä. Varokaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vienyt meiltä useamman ja vie muilta.
Jatkuvat polkupyörävarkaudet kyllä pienin ongelma tässä tapauksessa. Väkivaltainen elämäntapa rikollinen narkomaani käyttää hyväksi niin kauan kuin pystyy. Herttainen tapaus. Ra¡skaus roskasakkia perheenjäsenen koitti vuosia takaperin ja Huittisissa pyörii tänä päivänäkin eli pitäkää vahtia. Pitäkää huolta pyöristänne, omaisuudestanne, itsestänne ja lapsistanne. Huumeita ja alaikäisiä. Varokaa.Lapsille ei saa kaupustella päihteitä!
Olen kuullut että J tekee niin.
Tai tiedän...
Ei mikään turha varoitus.
Kiitos.
- Anonyymi
Facebook "Puskaradio Huittinen" tai "Huittisten ilmoitustaulu". Monta pyörää löytynyt näitten avulla!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667