Ei mua haittaa vaikket halua minua facebook kaveriksi. Et anna mahdollisuutta ystävyyteemme. Minulla on ne ihmiset facebook kaverina jotka ovat minulle tärkeitä et sinä vieras henkilö sellainen minulle ole.
Onneksi...
4
116
Vastaukset
- Anonyymi
Ja henkinen ikä oli?
- Anonyymi
Syitä voi olla monia, tuskin ajattelee sinua huonona ihmisenä? Ehkä enempi omaa passiivisuuttaan, ei halua lisää sinne kavereita. Toiset ei halua haalia sinne maksimaalista määrää ihmisiä. Ei ole aktiivinen käyttäjä siellä, jolloin ei halua sinne lisää ystäviäkään?
- Anonyymi
Meitä on moneksi. Ei kaikki haluu jumalatonta laumaa frendeiksi.
Esmes minä en halua kertoilla asioitani kaikille. Mulle riittää 20 läheistä eli perhe, ystävät ja sukulaiset. Työkaveritkaan eivät ole siinä porukassa.
Rinnalla on toinen ryhmä, harrasteporukka, siellä on samaan joukkueeseen kuuluvat tyypit. Näiden kanssa keskustelen ainoastaan harrastuksen tiimoilta, en kertoile mitään omia asioita, enkä lataa heille näkyville yhtään perhekuvia.- Anonyymi
Ei ole sulle hänellä on satoja facebook kavereita.
En minä sulle asioitani kertoisiakaan. Riittää kun roikkuisit sivullani mitään sanomattomana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595