Rankaisevat työttömiä siitä että että ovat työttömiä eivätkä ole töissä ???
Niin tietenkin päättäjien mielestä tämä on tällä hoidettu, eli päättäjin ei tarvitse tehdä mitään, ainoastaan potkia ja nöyryyttää vähäosaisia, sillä ne hommat hoituu...
Onhan se tietysti aina ollut niin että syyllinen on se joka ei ole paikalla, tai paikalla olioista heikko-osaisin.
Olisi ihan tervettä että päättäjätkin pääsisi tähän työttömän ja vähäosaisen asemaan vaikka vuodeksi niin näkisivät kuinka herkkua se on.... 🤔
Missäköhän maailmoissa päättäjät elelee ?
Anonyymi
1
152
Vastaukset
- Anonyymi
Päättäjä on itse sanonut, että älkää palkatko heitä töihin.
Sen jälkeen sama päättäjä sanoo, että rankaiskaa heitä kun työttömät eivät ole töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615