Hyvältä näyttää.
Taitaa hallituksen taival loppua
8
73
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi pitänyt loppua heti rinteen lopareihin. Tuohan on rinteen hallitus...punavassarivihervingutus.
- Anonyymi
Mutta mites kepu!?Sehän ei taida tietää onko se hallituksessa vai oppositiossa!Miljardeja on kyllä jaettu ties mihin pöytälaatikko firmojen "kehittämiseen"mutta riita saadaan muutamasta miljoonasta ja pönötetään muka talousosaajana!Vitun älykääpiöt!
- Anonyymi
Alkaa ilmeisesti jotkut vaalit lähestyä kun SDP:n sisälläkin jo väännetään kättä ja kosiskellaan äänestäjiä!
No jos hallitus "ei palaa takaisin hoitamaan koronaa" niin sen taival tulee olemaan kyllä aika hankala sillä sen verran eri suuntiin siellä köyttä vedetään!
Kepu parka taitaa täsä porukassa tehdä hiljaista itsemurhaa sillä sehän on koko ajan ollut kaikkien muiden vietävänä! - Anonyymi
Kepuleilla on kaksi leiriä, demareilla myös, ilmeisesti on ruvennut vaalipelko läpimenosta seuraavissa vaaleissa tulemaan iholle ja oikeassa ovat moni nykyisistä tulee tippumaan, nyt on oikeasti aika profiloitua äänestäjille, jos kansanedustajan työ kiinnostaa.
- Anonyymi
Totta!
- Anonyymi
Saisi kaatua. Mutta millä perustelet väitteesi: mitä nyt on tapahtunut sellaista, jonka perusteella hallitus näyttäisi kaatuvan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969