21v nainen etsii nuolijaa

Anonyymi

Hei, olen 21-vuotias kaunis nainen pk-seudulta ja etsin miestä joka tykkäisi nuolla pillua (voin myös ottaa suihin sinulta). Iällä ei ole niin väliä, tykkään myös vähän vanhemmista. :) Minulla on on keskipitkät vaaleat hiukset, hoikka vartalo sekä B-kuppia olevat rinnat.

Laita tähän ketjuun viestiä jos kiinnostuit!

20

1799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi, täällä 23-vuotias poika Helsigistä. Oisin kiinnostunut nuolemisesta.

• Anonyymi

Kerro kerro

• Hei, olen 50 v mies ja nuolen ahkerasti ja loppuun asti ilman vastapalvelua

• Käviskö yli 60v mies nuolijaksi.Nuoremman pilkun nuoleminen kiihottais .

• Tottakai kiinnostaa

• Anonyymi

Profiilikuvauksesi ei miellyttänyt. Lemppaan sut heti.

• Anonyymi

Hei tyttö! Täällä päässä puhdas ja hyvän tuoksuinen 40v mies Helsingistä, musta saat luotettavaa ja turvallista seuraa mukaviin suuseksi tapaamisiin. Pidän nuolemisesta ja teen sitä antaumuksella, nuollen joka paikasta ja pitäen huolta myös sun nautinnostasi. Rakastan sitä tunnetta kun nainen laukeaa suuta vasten, aivan ihanaa. Tykkään myös suuseksin saamisesta, joka on hyvin intiimiä ja tyydyttävää kun saa vain keskittyä nautintoon. Jos kiinnostaa jutella lisää kanssani, niin löydät minut treffien puolelta. T: seikkailevamies

• Anonyymi

no ota yht.niin päästään asiaan.t.rekkamies

• ota yht.kts

• Anonyymi

voisin nuolla ja leikkiä sauvalla samaan aikaan pepulla jos teet mulle samoin

• Anonyymi

Kyllä löytyy into ja ilo nuolla nuori ihana pillu.
      Kielettää ja imeä klitorista.
      Työntää kieltä kuumaa reikää ja nuolla häpy ja sen huulia.
      Terveisin Teppo pirkanmaalta,

• Anonyymi

Olen 37v mies joka nautin pillun nuolemisesta. Se on niin kaunis ettei voi kun tehdä jotain mitä nainen haluaa tässä tapauksessa mielellään tekisin sut tyytyväiseksi. Jaksan tunninkin yhtä mittaa tehdä sitä.

• Moi! Olen siisti ja nuorekas 50v. Suomalainen mies. Nuolen ja sormetan mielelläni pilluasi niin pitkään että riittää. Nuori nainen kiihottaa kovasti. Jos vielä tykkäät ottaa suihin olisin kiitollinen. Ota yhteyttä hombre1@luukku.com ja järkätään tapaaminen?

• Anonyymi

Tällä löytyy.. 38v mies Helsingissä kiinnosta

• Anonyymi

nam

• Anonyymi

Laita Kik niso27 viestiä tai s.postiin nikke@post.com
      Niin sovitaan milloin nuolen sut tyytyväiseksi.

• Anonyymi

Päälle nelikymppinen kaveri nuolisi mielellään kosteaa vakoasi, pk-seutu. alhombre11@gmail.com

• 8.11 tai 9.11 olis tarjolla 38v nuolemista rakastava mies Espoon Tapiolassa. laita viestiä osoitteeseen oral.sex.male83@gmail.com ja jutellaan lisää

• Anonyymi

37v mies Helsingissä kiinnostaa.. jackied011982@gmail.com

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7090
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      710
      3228
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      125
      1455
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      223
      1259
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe