Erikoista on että kaikkien paikkakuntien yritykset, erityisesti matkailuun ja palveluihin liittyvät, yrittävät mainostaa ja markkinoida paikkakunnan vahvuuksia toivossa että paluumuuttajat ja muutkin saataisiin houkuteltua asukkaiksi autioituviin kuntiin.
Monet etsiskelevät hyviä asuinymäristöjä perheilleen, työpaikoikseen, eläkepäivikseen ...
Paikalliset medit, lehdistö erityisesti, piilottaa jo lähes kaikki olennaiset ajankohtaiset tiedot ja tapahtumakuvaukset suljettujen sivustojensa taakse, sivustojen joita pääsee lueskelemaan vain maksullisilla kirjautumisilla tai lukuoikeuksilla.
Ei yksityinen kansalainen voi kovin monien seutujen tietoja ostaa lisätäkseen tietämystään Suomen eri alueista.
Mikä ristiriita? Toiset yrittävät kehittää paikkakuntia aidosti ja avoimesti vaikka mainoksilla, toiset rahastaa kaikesta mistä voisi olla hyötyä asiakkaalle, lukevalle ja tiedonjanoiselle kansalaiselle.
Mikä on bisneksen idea?
Ei median, tiedonvälityksen ja kuntalaisten edut näytä kovin yhteneväisiä olevan.
Paikallismediat ja avoimmuus!
Anonyymi
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647