Että miettiikö se mies koskaan minua... Miten sen saisi selville?
Mietin joskus
18
958
Vastaukset
- Anonyymi
Siun pitää ottaa selvää siitä jollakin tavalla.
- Anonyymi
👍👆🤔https://m.youtube.com/watch?v=AIdKWrquLA4
Saa ajatella - Anonyymi
Miettii tietenkin, jos olet sellainen henkilö kuka on ollut häneen yhteydessä irl niinkuin sanotaan.
- Anonyymi
Täällä mietin, päivin öin. En voi koskaan unohtaa ja elän haaveissani vain... Nyt käyn nukkumaan ja kuvittelen sinut viereeni. Tuntuu hyvältä kun olet siinä. Du är min Freija. Hyvää yötä!
- Anonyymi
Miettii vaikkei voida nähdä ehkä yli kuukauteen.
Varmaan kysymällä selviää.
- Anonyymi
Niinpä. Jos uskaltaisi.
- Anonyymi
Lähetä luuriin viesti niin teet molemmille palveluksen.
- Anonyymi
Yhtä M- naista mietin usein vaikka nähdään enään juuriollenkaan ennen kerran viikossa!
- Anonyymi
Missä sä piileskelet!? M kyselee
- Anonyymi
Kysy joltakin jonka luulet tuntevan hänet? Hätä keinot keksii.
- Anonyymi
En huoli sinua mistään hinnasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En huoli sinua mistään hinnasta
Kiitos tiedosta. :)
- Anonyymi
Tietääkö muka muut ketä yksi mies ajattelee. Tuskinpa.
-sivusta vaan
- Anonyymi
Näin helppoa se oli kun kysyit vaan. Eli siis mietin joka ikinen päivä ja useasti❤️
- Anonyymi
Eri juttu mitä miettii susta, onko sitten kaipuuta vai ei. Riippuu mitkä oli fiilikset, varsinkin viimeisenä kertana.
- Anonyymi
Varmasti hyvällä
https://youtu.be/im7YS_Mnq1M
hyvää yötä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa421986En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81201
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929