Että miettiikö se mies koskaan minua... Miten sen saisi selville?
Mietin joskus
18
961
Vastaukset
- Anonyymi
Siun pitää ottaa selvää siitä jollakin tavalla.
- Anonyymi
👍👆🤔https://m.youtube.com/watch?v=AIdKWrquLA4
Saa ajatella - Anonyymi
Miettii tietenkin, jos olet sellainen henkilö kuka on ollut häneen yhteydessä irl niinkuin sanotaan.
- Anonyymi
Täällä mietin, päivin öin. En voi koskaan unohtaa ja elän haaveissani vain... Nyt käyn nukkumaan ja kuvittelen sinut viereeni. Tuntuu hyvältä kun olet siinä. Du är min Freija. Hyvää yötä!
- Anonyymi
Miettii vaikkei voida nähdä ehkä yli kuukauteen.
Varmaan kysymällä selviää.
- Anonyymi
Niinpä. Jos uskaltaisi.
- Anonyymi
Lähetä luuriin viesti niin teet molemmille palveluksen.
- Anonyymi
Yhtä M- naista mietin usein vaikka nähdään enään juuriollenkaan ennen kerran viikossa!
- Anonyymi
Missä sä piileskelet!? M kyselee
- Anonyymi
Kysy joltakin jonka luulet tuntevan hänet? Hätä keinot keksii.
- Anonyymi
En huoli sinua mistään hinnasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En huoli sinua mistään hinnasta
Kiitos tiedosta. :)
- Anonyymi
Tietääkö muka muut ketä yksi mies ajattelee. Tuskinpa.
-sivusta vaan
- Anonyymi
Näin helppoa se oli kun kysyit vaan. Eli siis mietin joka ikinen päivä ja useasti❤️
- Anonyymi
Eri juttu mitä miettii susta, onko sitten kaipuuta vai ei. Riippuu mitkä oli fiilikset, varsinkin viimeisenä kertana.
- Anonyymi
Varmasti hyvällä
https://youtu.be/im7YS_Mnq1M
hyvää yötä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479