Hei!
Muistaako kukaan vanhaa sarjaa Hynttyyt Yhteen, jossa pääosaa näyttelivät Eija Vilpas ja Hannele Lauri? Tuli telkkarista muistaakseni vuonna 1995. Itselläni on joitain jaksoja nauhalla, mutta tahtoisin NIIN kovasti saada nähdä muitakin uudestaan! :) Olisikohan jollain tallessa vanhoja jaksoja..?
HYNTTYYT YHTEEN
5
633
Vastaukset
- kyllä muistan
tai no oikeestaan muistan vaan nimen, laurin ja vilppaan....mut muistan kattelleeni sitä aina pienenpänä. joskus luin että se uusittais mutta eipä mitään oo kuulunu
- Minä vain
Kyllä muistan ja sitä sarjaa on oikeesti ikävä =)
Saisivat näyttää sen uusintana. Varmasti läytyis katsojia.- Aina-Ilonanne
Do diin!
Tiesinhän, että muutkin sarjaa kaipaavat :)
Olen joskus lähettänyt maikkarille postia, että sarjan uusisivat, mutta (ainakin vielä) ilman tulosta..
...ohjelma koskaan. Hey, tehdään MTV3:lle massapostitus, jossa vaaditaan hynttyitä uusittavaksi. Vaikka ei se ennenkään oo auttanu, mutta eihän yrittänyttä laiteta?
- Aina-Ilonanne
AIVAN LOISTAVA IDEA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351