Oisin kiinnostunut top miehistä Jyväskylässä. Olen 30v tiukka pyllynen jätkä, joka tahtos saada munaa. Kik löytyy
Oisiko täällä
4
94
Vastaukset
- Anonyymi
No hyi saatana. On vaarallista venytellä peräsuolta kun sen toiminnan tarkoitus on poistaa kehosta ulostetta. Penis kuuluu työntää naisen vittuun, josta lapsia sitten syntyy. Jos olet kiinnostunut paskantamisesta niin paskanna. Älä venyttele reikääsi pilalle, koska se on sairasta ja luonnon vastaista touhua, vaikka tuntuisi miten hyvältä.
- Anonyymi
Ota yhteyttä. kik ootolilj
- Anonyymi
Olen vähän liian kaukana n 200 km. Mutta olisi mukava touhuta kanssasi. Oon 36 v, ja kolmekymppisten kanssa seksi on parasta. Voin antaa munaa, mutta munan saaminen on myös kivaa. On niin mahtava tunne ja tuntuu hyvälle kun toisen miehen muna liikkuu sisällä. Peppuseksiä oon harrastanu 5 vuotta ja mitään ongelmia ei ole ollut suolen kanssa.
- Anonyymi
Kumpa sitä saisikin kokea miltä se toisen miehen muna tuntuu sisällä ;)
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605