Kuilun kuntoportaat

Anonyymi

Moikka! Luin Uutis-Jousen nettisivujen uutisjutuista, että sinne Kuilun montun rinteeseen on valmistumassa kuntoiluportaat? Ovatko ne miten pitkät ja jyrkät, eli lähtevätkö ihan sieltä montun alapäästä, ja rinteen yläosaan päättyvät? Täytyypä ensi kerralla tulla testailemaan ne, kun siellä tulee joskus taas käytyä. Ennen vanhaan sitä tuli itse juostua niitä hyppyrimäen jyrkkiä puuportaita. Kymmenen kertaa alhaalta ylös, niin kyllä sai jalat hapoille. Mutta trendilajihan se porrasjuoksu nykyään on!

28

3446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä naisten perseet pyöristyy kun ravaa niitä portaita...

• Anonyymi

Sepä juuri, tekee hyvää naisille. Piukat paikat ja timmit naiset ovat minun makuuni.

• Anonyymi

ketä kiinnostaa jotkut portaat

• Anonyymi

Portaat kiinnostavat meitä kaikkia porrasjuoksijoita. Vielä enemmän, kun edellä juoksee piukkaperseinen nuori nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Portaat kiinnostavat meitä kaikkia porrasjuoksijoita. Vielä enemmän, kun edellä juoksee piukkaperseinen nuori nainen.

Juuri näin, mutta kannattaa etsiä ikäistään seuraa siihen perseen perään juoksemiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkin vanha per..... vai oliko ne kundeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, mutta kannattaa etsiä ikäistään seuraa siihen perseen perään juoksemiseen.

Eipä ole portaissa näkynyt ikäisiäni naishenkilöitä. Kaikki porrasjuoksijanaiset ovat nuorehkoja. Joten he toimivat hyvinä kirittäjinä tällaiselle vanhemmalle herrasmiehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole portaissa näkynyt ikäisiäni naishenkilöitä. Kaikki porrasjuoksijanaiset ovat nuorehkoja. Joten he toimivat hyvinä kirittäjinä tällaiselle vanhemmalle herrasmiehelle.

No hyi, en halua tietää enempää fantasioistasi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy poissa sieltä vanha ukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy poissa sieltä vanha ukko.

Kyllä vanhallakin on oikeus hoitaa kuntoaan juoksemalla portaissa. Ja kun vielä kirittäjinä on kaunispyllyisiä naisia niin harjoittelu on sitäkin tehokkaampaa! Sitä tuntee nuortuneensa vähintään kymmenen vuotta aina juoksun jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vanhallakin on oikeus hoitaa kuntoaan juoksemalla portaissa. Ja kun vielä kirittäjinä on kaunispyllyisiä naisia niin harjoittelu on sitäkin tehokkaampaa! Sitä tuntee nuortuneensa vähintään kymmenen vuotta aina juoksun jälkeen.

Ei kai siinä, sitten vaan juoksemaan! Älä kompastu vaan portaissa, jos katse on enemmän niissä pyllyissä kuin askelluksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kai sulla lasit mukana meinaa että erotatko siilin ladyboyt, ikävä yllätys jalkojen välissä kun houkuttelet unelmiesi "naisen" päiväkahville. Vai onko.

• Anonyymi

legginsit, plääh... kunnon perinteiset löysät tuulihousut ne olla pitää, jotka pingottuvat sitten sileäksi siitä pakaroiden kohdalta... :P

• Anonyymi

olen kyllä tiennyt että kylällämme asuu outoa porukkaa mutta ihan petojakin hyi

• Anonyymi

Pelkkiä takamuksiako ne ihmiset nykypäivänä sitten vain tuijottelevatkin?

Hyi hyi!

Se kehonosakun ei edes ole kaunein.

Ylipäätään alapää ja siellä olevat paikat ovat ihmisen rumimpia...

• Anonyymi

En tuijota suinkaan pelkkiä takamuksia. Mutta kun portaissa juoksee edellä piukkaperseinen nuori nainen, niin mihinkäs siinä silmänsä panee? Ja kyllä nuorehkon naisen lantio on kuitenkin niitä kauneimpia ruumiinosia! Tässä tilanteessahan ko. naisen ei tarvitse tietää mitään jäljessä tulevan miehen ajatuksista, joten kukaan ei häviä mitään. Ja pelkät mielikuvat ja ajatukset eivät ole pedofiliaa vaan noita arjen pikku piristyksiä!

• Anonyymi

mutta kun tissien tuijotuksesta jää liian helposti kiinni...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tuijota suinkaan pelkkiä takamuksia. Mutta kun portaissa juoksee edellä piukkaperseinen nuori nainen, niin mihinkäs siinä silmänsä panee? Ja kyllä nuorehkon naisen lantio on kuitenkin niitä kauneimpia ruumiinosia! Tässä tilanteessahan ko. naisen ei tarvitse tietää mitään jäljessä tulevan miehen ajatuksista, joten kukaan ei häviä mitään. Ja pelkät mielikuvat ja ajatukset eivät ole pedofiliaa vaan noita arjen pikku piristyksiä!

Kukaan ei halua olla jonkun jokin seksiobjekti. Tai likaisten ajatusten kohde.
        Sellainen on ihmisen esineellistämistä.

• Anonyymi

Siis se kehonosa kun ei ole ihmisen kauneimpia kohtia.

• Anonyymi

Ei ihme että nuoret lähtevät kaupunkeihin kun tollaisia ällöttäviä vanhoja junttiukkoja täällä siilissäkin.

• Anonyymi

Ei se kaupungissakaan välttämättä ole sen kummempaa, Kuopiossa Valkeisenlammen setämies ja tuhansien aiheiden tyyppi.

• Anonyymi

Pöljällä ollaan

• Anonyymi

mulla lipes jalka rappusissa.

• Anonyymi

Tee valitus kuntaan ja hae korvauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee valitus kuntaan ja hae korvauksia.

Mulla meni nilkka ja jouduin käymään tk:a. Oli niin huonosti puhdistettu portaat että minäkin laitan laskun kunnalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla meni nilkka ja jouduin käymään tk:a. Oli niin huonosti puhdistettu portaat että minäkin laitan laskun kunnalle.

eräät saa varmaan elinkeinonsakin vain portaissa liukastumalla, ammattiliukastujia ja korvausten hakukin sujuu jo rutiinilla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eräät saa varmaan elinkeinonsakin vain portaissa liukastumalla, ammattiliukastujia ja korvausten hakukin sujuu jo rutiinilla...

Totta, mä nyrjäytin kuukausi sitten nilkan ja sain korvauksia. Viime viikolla teloin polven ja korvaushakemus on jo matkalla. Lekuri vaan nauro kun aina vaan samalle tyypille sattuu ja tapahtuu.

• Anonyymi

Minäpä kävin viime kesänä juoksemassa Kuilun portaita ja mun edessä kipusi nuori tyttö valkeissa housuissa ja mä näin persehikeä ja ruskean pläntin sen takamusessa. Peppu pitäisi pyyhkiä paremmin jos housut hankaa persevakoa syvemmältä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1098
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      685
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60