https://www.youtube.com/watch?v=j0YaYGkpK6k
Oon muuten nähnyt viherahon kerran Nastolan torilla noin 3-4 vuotta sitten kun mut heitettiin lahti-kouvola junasta ulos nastolassa.
Tunsin nastolan torilla johon kävelin asemalta niin viherahon ulkonäöltä ja menin pummaamaan paria euroa matkalippurahaa. Sanoi että hän on julkkis, ja jos alkais antamaan rahoja niin kohta ois kansanjoukko ympärillä kerjäämässä
Oikeat kunnon ruuat tehdään dyykatuista ruuista tyyliin a la Viheraho.
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Millä selvisit pois ilman rahaa vai matkustitko tuttuun tapaasi pummilla?
Hollolassahan tuo juntti eleli ainakin joskus yli 10 vuotta sitten.Pummasin rahaa nastolalaisessa pubissa pari tuntia. Menin istumaan juoppojen kanssa samaan pöytään, ja jonkun minuutin istuttuani selostin tilanteeni että tarvitsen matkarahaa.
Sain jotain 5euroa pikkuhilija ja kun tuli nastolan torille lahteen menevä bussi niin sanoin että pääseekö näillä lahteen, niin bussikuski otti kolikkokasan vastaan ja kaatoi lippaaseen ja sanoi että hyppää poika kyytiin.
Lahdesta pääsin taas pummilla lähijunalla tikkurilaan jossa serkkuni asuu ja olin siellä yötä.- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Pummasin rahaa nastolalaisessa pubissa pari tuntia. Menin istumaan juoppojen kanssa samaan pöytään, ja jonkun minuutin istuttuani selostin tilanteeni että tarvitsen matkarahaa.
Sain jotain 5euroa pikkuhilija ja kun tuli nastolan torille lahteen menevä bussi niin sanoin että pääseekö näillä lahteen, niin bussikuski otti kolikkokasan vastaan ja kaatoi lippaaseen ja sanoi että hyppää poika kyytiin.
Lahdesta pääsin taas pummilla lähijunalla tikkurilaan jossa serkkuni asuu ja olin siellä yötä.Juu käyhän se noinkin. Ettei tarvinnut alkaa jalan liikkumaan.
- Anonyymi
Onks mitään paikka missä sua ei ole heitetty ulos junasta?
:D
Koitatko jotain ennätystä asiassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519