Kyse on uudesta teknologiasta joka nopeuttaa ruumiin hajoamista mullaksi, luut mukaan lukien. Tuo multa viedään usein luonnon helmaan jossa se auttaa sen monimuotoisuutta säilymään. Koko prosessi vie vain noin kuukauden eikä mullasta edes näe että se olisi ihmisruumis koskaan ollutkaan.
Let's Visit the Human Composting Facility!
https://youtu.be/_LJSEZ_pl3Y
Minä haluaisin ruumiini katoavan juuri tuolla tavalla kun minun aikani koittaa. Se on rauhallista ja huomattavasti vähemmän saastuttavaa kuin tuhkaus. Jokainen saa myös pitää hautajaiset tuolla menetelmällä, juuri niin kun haluaa.
Uusi hautaustapa: ruumiin kompostointi kuukaudessa
0
147
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645