Hävittäjäkoneet ovat edistynein, tehokkain ja teknisesti monimutkaisin lentokone. On vain luonnollista, että ne ovat myös kalleimpia. Joten jos sinun pitäisi ostaa sellainen, mitä vaihtoehtoja sinulla on?
Mukana on vain itse lentokoneen hinta – ilman kehitysohjelmia, ylläpitokustannuksia ja muuta sellaisenaan omaisuuksia maksavia asioita. Suihkukoneen "lipun hinta" ei kuitenkaan ole koskaan kiveen hakattu, sillä se on usein neuvottelujen aihe.
Monet maat ostavat myös kotimaassa valmistettuja suihkukoneita paljon halvemmalla kuin niiden vientihinta; toiset onnistuvat saamaan halutun suihkukoneen täydellisen tai osittaisen valmistuksen maassaan. Puhdas "vientihinta" otetaan tässä luettelossa mahdollisuuksien mukaan, mutta sitä ei pidä pitää itsestäänselvyytenä.
Luettelossa on vain tällä hetkellä tuotannossa olevat suihkukoneet – ei siis F-22 Raptoria, F-117 Nighthawkia tai muita suihkukoneita, jotka olivat aikansa kannalta erittäin kalliita, mutta joita ei enää valmisteta. Lisäksi listattuna on vain kallein muunnelma tietystä mallista yhtä poikkeusta lukuun ottamatta – jota selitetään tarkemmin tekstissä.
Kun nämä varoitukset ovat poissa tieltä, katsotaan kuinka paljon maailman kalleimmat hävittäjät maksavat tällä hetkellä!
Katso lisää videolta: https://www.youtube.com/watch?v=cvPfkcfYM40
Nämä ovat 10 kalleinta yleisön tuntemaa hävittäjäkonetta
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716