minäkö sosiapaattinen narsisti?

Anonyymi

Pidän minua kohtaan erittäin hyökkäävänä, että minä koen paskaa antamastani palautteestani.
Mitäs olette semmoisia vitun tunteilijoita, että esitätte jotain saakelin jeesusta, mutta ette kestä asiallista kritiikkiä. Ei olis minustakaan tullut näin helvetin täydellistä ihmistä, jos olisin alkunut tunteilemaan. Tunteita ei kuulu näyttää eikä niistä puhuta. maailmassa on paljon turhaa paskaa ja tunteet yksi niistä. Järki merkitsee ei tunteet. Enkä halua yhtään kommettia kuinka minulla ei ole järkeä, käyttäkää tällä kertaa jotain luovempaa, kiitos. Kyllä olen helvetin suolainen, senkin olen kuullut. Tässä teille 5 ohjetta jolla olen elämässä tähän asti selvinnyt: 1. Älä ikinä pyydä anteeksi. (Ei, minua ei kiinnosta kadutko, et saa pyytää silti anteeksi.) 2. Älä itke. Jos kuitenkin on vaikeaa tee se omassa seurassa. 3. Vältä kaikkea 'mielenterveyteen' liittyvää. Mielenterveys on kusetusta, semmoista asiaa ei ole olemassakaan. 4. Älä puhu asioista joista olet/et ole ylpeä, jos ne eivät ole 100% faktaa. Turha puheenaihe 5. Vaikka kovin koskisi, valita ei viisas. Kiitä ohjeista myöhemmin, taidanpa vielä jonakin päivänä kirjoittaa kirjan, sillä minun sanottavani ei tähän loppunut, ei alkuunkaan.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

XDd koomikkohan nää olet, piristi iltaa. Kiitti.

• Anonyymi

Olen aina ollut hauska persoona.

• Anonyymi

toivon et tää on vitsi, jos oot tosissas ni onnee, oot vaikeen olone ihmine:/

• Anonyymi

Ärsytys, viha, katkeruus ja inho on kai tunteita myös. Psykopatiaa voi kans muuten olla, tulevat usein pakettina nuo kaikki kolme. Rakentavaa palautetta kun annat niin eiköhän se siitä, nykymaailmassa aggressiivisuus on arvostettua, sillä pääsee pitkälle. Ala joksikin henkiseksi valmentajaksi, ryhtikouluttajaksi.

• Anonyymi

Vaikutat tosi fiksulta

• Anonyymi

Äläpä jauha tuommoista sontoo kiittämättömälle.

Jos sanot, ettei koskoon saa muka sanoa kiitos niin olet viärässä.

Sen kuulominen helpottoo ja pyhyyttä se on.

Tosin, sen väittäminen liiaksi on vähän sairasta.

On se kumma.

Ensin ihmiset valittavat tunteista.

Sitten ne kuolevat, tulevat todeksi ja häviävät.

Järjestä en näinä päivinä välitä.

Ja se,että jos olenkin kaunis, on minun itseni aikoonsaamoo.

Väitit, että seksi parantoo ihon mutta jos kurppaisen tollon kanssa on ollut jotain muhinointia niin helvetin rumaks sait.

• Anonyymi

Ymmärrätkö eri tilanteiden vivahteita? Että jossain tilanteessa palautteen antaminen toiselle on Ok, toisessa tilanteessa se voi olla sadistista, täysin välinpitämätöntä vallankäyttöä ja toisen ihmisen vaientamista.

• Sattuukohan se kovin kun järki lähtee?

• Anonyymi

alottajasta päätellen..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe