Tavallinen syysilta. Mies töissä vielä, menee kuulemma taas pitkään. Ei hätää, sanon. Tee työt pois. Olemme kohta 50v. Ystäväni soittaa vaivautuneena. Kierrellen, kaarrellen pääsee aiheeseen. Hän on sinkku ja löytänyt mieheni treffi-ilmoituksen netistä. 50 v sinkkumies etsii 25-35v vakiseuraa, ainoastaan pidempiaikaiseen vaki seksisuhteeseen. Lamaannun. Makaan sängyllä, tuntuu että sydän on lakannut lyömästä, ei ole aikaa, ei paikkaa, en tajua mitään. Suu on kuiva, makuuhuone pyörii ympärilläni. Täristen. Soitan miehelleni, on kuulemma kiire, mutta mitä. Kerron mitä olen kuullut ja nähnyt. Hän myöntää. Ei kuulemma ole kyse mistään vakavasta, se on vanha profiili - jossa hän on aktiivinen tunnin välein. Kysyn mitä mieltä hän on hakemansa seuran, 25v - iästä, sillä hänen lapsensa ovat osa tämän yli. Hän ei ole kuulemma katsonut tarkkaan ikähaarukkaa. Mies ei tule yöksi kotiin. Piru nousee mieleen seuraavana päivänä. Teen hemaisevan feikkiprofiilin, johon mieheni lankeaa. Hän on heti valmis tapaamaan, tottakai kun sinkkumies on. Käymme läpi pikkutuhmaa keskustelua, mieheni haluaa numeroni., Haluaisi lähettää intiimikuvia itsestään. Voitte tuomita minut feikkiprofiilista, mutta älkää surko, vastasin kohteliaasti muille, että olen ehkä löytänyt jo uuden ja toivotin hyvät jatkot. Nyt tuo feikkiprofiili on jo pois. Kävin läpi repivän tuskan, lamaannuttavan kivun, mutta uskon olevani nyt vahvempi kuin koskaan. Tämä on kuin Liv tai Hero kanavan tosipohjaisia jenkki dokkareita tyyliin "vaarallinen rakkaus, ym". Mutta sisältö on sama. Täysin lamaantunut epäusko, kenen kanssa olen ollut??? Tuntuu kuin kumppanillani olisi kaksi eri minuutta. Olen vieläkin ihan riekaleina mutta tuntuu, että olen tämän jälkeen vahvempi kuin koskaan.
Olenko ollut vieraan kanssa liitossa
5
909
Vastaukset
- Anonyymi
Voi jestas, ihan kamalaa..
Tsemppiä! - Anonyymi
Kiitos!!! Yritän olla vahva, sielu kuitenkin haavoilla. Kiitos sinulle tuesta.
- Anonyymi
Onneksi ystäväsi on todellinen ystävä ja uskalsi käräyttää miehesi.
Taitaa olla 5-kympin villitys. Oma miehenikin petti vähän yli 5-kymppisenä erektiohäiriön ja muun ikäkriisin seurauksena. Tosin ikäisensä kanssa, ja pelkkä lyhytaikainen seksisuhde oli kyseessä.
Jaksamista, minkä päätöksen teetkin!- Anonyymi
Kiitos sinulle!! Olen vielä niin alkushokissa että en osaa sanoa mitään, mitä haluan. Välillä olen halukas jatkamaan. Olen saanut kuitenkin ns lisätietoa ja mieheni on pyörittänyt sellaista rulettia selkäni takana että en olisi edes pahimmissa painajaisissakaan osannut kuvitella sellaista. Oma rakas(?) ihminen paljastuu täydellisen kaksoiselämän pyörittäjäksi. En tunne oikeastaan yhtään mitään muuta kuin järkytystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle!! Olen vielä niin alkushokissa että en osaa sanoa mitään, mitä haluan. Välillä olen halukas jatkamaan. Olen saanut kuitenkin ns lisätietoa ja mieheni on pyörittänyt sellaista rulettia selkäni takana että en olisi edes pahimmissa painajaisissakaan osannut kuvitella sellaista. Oma rakas(?) ihminen paljastuu täydellisen kaksoiselämän pyörittäjäksi. En tunne oikeastaan yhtään mitään muuta kuin järkytystä.
Höpö höpö nyt. Mitään muita ei ole. 😉
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717