Olen lähdössä ensimmäistä kertaa vaihtolennolliseen reissuun. Jos minulla on vain käsimatkatavarat, voinko vain koneesta tultua mennä suoraan jatkolennon portille? Jos en, miten toimin? joudunko kiertämään tullin läpi ulos ja sitten taas turvatarkastuksesta sisään? Saanko tehtyä lähtiessä joka lennolle samalla kertaa check-innin vai joudunko tekemään ne erikseen?
pelkillä käsimatkatavaroilla lennon vaihto, apuva!
4
190
Vastaukset
- Anonyymi
Usean kerran olen lentänyt vain käsimatkatavaralaukulla ja helppoa se on,suoraan vaan jatkolennon portille,ja perillä ei tarvitse laukkuhihnalla jännittää että tuleeko se tutun näköinen laukku sieltä ollenkaan
- Anonyymi
Riippuu vähän missä aiot vaihtaa. Jos vaihdat Schengenin sisällä, kyllä.
- Anonyymi
Jos jatkolento on ostettu samalta lentoyhtiöltä kuin ensimmäinen lento, voit tehdä check-in molempiin lentoihin samalla kertaa esim online ja tulostaa boarding cards (jos systeemi sen sallii), jolloin voit mennä suoraan jatkolennon portille. Tällä hetkellä Helsinki Vantaalla tarkastetaan kaikilta koronaviruksen takia joko rokotustodistus tai negatiivinen testitulos ennen koneeseen pääsyä, joten sillä ei ole väliä, onko jatkolento Schengen alueen ulkopuolelle.
- Anonyymi
Käsimatkatavarat ovat kuin päällä olevat housusi. Niillä ei ole mitään merkitystä matkasi etenemiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647