Onks kenelläkään kokemuksia kyseistä hotellista?
Huoneistohotelli Alexia
3
1278
Vastaukset
- caro
Mä olin kyseisessä hotellissa pari vuotta sitten. Oli ihan mukava ilmapiiri ja hyvällä paikalla. Henkilökunta ystävällistä...tosin kokki oli melkosen tiukka aina päivästä riippuen. Uima-altaalla baari, mistä saa myös ruoka-annoksia. Siinä töissä suomalainen nainen, joka asuu vakituisesti siellä. Huoneet ihan sopivan kokoset ja normaali varustelu. Muistaakseni hotellissa oli vain suomalaisia...ainakin sillon. Hotelli on ihan rannalla ja toisella puolella todella vilkasliikenteinen katu. Melu ei kuitenkaan kuulu huoneisiin. Kadun puolella myös kauppa, josta sai ainakin juomista ja jotain naposteltavaa. On ok paikka.
Hauskaa matkaa! - krete
Olen aamulenkillä käynyt "tarkastamassa" paikan ja siistiä oli. Hyviin ruokapaikkoihin on jonkin verran kävelymatkaa, ainakin mun suosikkeihin:)
Oltiin pari vuotta sitten elokuussa kyseisessä hotellissa pari viikkoa ja hyvin viihdyttiin. Hotelli on siisti ja rauhallinen. Allasosasto on sopivan suuri ja baarista saa pientä purtavaakin. Siloin siellä työskenteli suomalainen nainen,joka kyllä auliisti vastaili kaikkiin kysymyksiin. Koska hotelli sijaitsee rannalla, ei sinnekkään ole liian pitkä matka.
Jos sinnepäin mennään uudestaan on Alexia varmasti meidän hotelli..suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955