Talojen lämmitys muuttuu puoli-ilmaiseksi ja autoilu sekä sähkö halpenevat – Suuri murros on jo täällä, ja näkymä on Suomelle kutkuttava
Glasgow’ssa poliitikot painivat päästöjen ja maailman energiahuolien kanssa. Suomalaisen kuluttajan ja yritysten kannalta tilanne näyttää hyvin erilaiselta. Talven hintapiikin jälkeen sähkö halpenee. Uusi tekniikka tekee talojen lämmityksestä halpaa. Jopa autoilun kulut lähtevät laskuun.
Sähkö halpenee. Talojen lämmitys muuttuu puoli-ilmaiseksi. Auton polttoainekulut katoavat ja huoltokulut romahtavat. Ja kaikki tämä on puhdistuvan energiantuotannon, uuden tekniikan sekä ilmastopolitiikan ansiota.
Yks paha vaan, jo mmm Helsingissä kaukolämpö nousi 30 %, ja vasta alkua korotukset sanoi Osmo Soininvaara, joka Helsingin energian hallituksen puheenjohtaja. Sähkö ja polttoaineet nyt niin korkella että hyi...ja sanottu halvenneen.
Nyt ollaan vihreässä siirtymässä kuten Sannakin totesi
Anonyymi
3
85
Vastaukset
Pöljä tuo Marin on. Ihme lun Keskusta vielä roikkuu hallituksessa.
- Anonyymi
Ei taida parempaakaan löytyä sossuilta, Liisa Jaakonsaarikin jäi eläkkeelle,joka kauhisteli Rinteen pojan puheita 'neljäs isänmaalle' Sanoi Liisa Anttia natsiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida parempaakaan löytyä sossuilta, Liisa Jaakonsaarikin jäi eläkkeelle,joka kauhisteli Rinteen pojan puheita 'neljäs isänmaalle' Sanoi Liisa Anttia natsiksi
Onhan siellä noita pillunkantotelineitä jota Sannakin edustaa, Ilmarikin siinä kuopii kuin keväinen härkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047