Oon tykästynyt yhteen kivaan mieheen, aika tavalla. Tää heppu on joku 27-28 vuotias, itse oon 25. En vaan tiedä yhtään miten lähestyä, mies ei tietääkseni ole koskaan seurustellut eikä kai aiokaan. Tyyppi on tosi kiva, aika hiljainen ja rauhallinen, eikä viihdy baareissa ja on ilmeisesti täysin raitis, savuton ainakin. Jotenkin vaan tuntuu menevän lukkoon kun yritän jutella sen kanssa ja korostaa että pärjää hyvin yksin. Silti katsoo pitkään kun luulee etten huomaa...
Miten siis iskeä vannoutunut poikamies?
Miten iskeä vannoutunut poikamies?
13
5457
Vastaukset
siis olet varma, että homotutkasi pelaa.
Jos pelaa -pyydä auttamaan jossain missä ko. henkilöstä voisi olla apua esim. tietokoneessa jotain hämminkiä.
Tarjoappa tuossa ohessa vaikkapa kupponen teetä.
Improvisoi...
Jos ei vihjettä tuosta tajua niin vikaa on...- kuullostaa taas..
siltä että jos mies olisikin joskus seurustellut niin sitten sua ei ehkä kiinnostaisi koko tapaus kun oletat automaattisesti että hän ei ole seurustellut tai halua seurustella.. eikö yksi mahdollisuus ole *kuten minun kohdallani* että pitkä seurustelun jälkeen ei vain ole tavannut ketään fiksua naista jota voisi katsella pidempään.. baareissakun en myöskään asu niin sittenpä sitä saakin olla sinkkumies. ;)
- mitenkään
Jos hän on oikeasti vannoutunut poikamies, eikä halua edes seksiä.
- timppa78_
tää oli hyvä idis että pyydät tätä vaikka tietokonettas korjaamaan (ohops kukahan mun virtalähteestä on virrat napsassu.. ;) tai sit jos ei ole konetta niin pyydät kauppaan kattomaan sulle konetta koska et tiedä itse niistä mitään. Tietty normaali ulos kysyminen tepsii myöskin jos kaveri on vähääkään kiinnostunut. Käytte jossain ja pyydät kahville sun luo ja käyt kimppuun. Jos ei tästä lämpee niin on homo luultavasti...
- Mies vapaa!
eiks joku juttu jolla voi tehdä itsensä tarpeelliseksi toiselle oo hyvä?
Jos itse oot vapaa, nii heitä vaikka, että tuli iso satsi ruokaa tms.
Hirveän vaikea oikesti sanoa, että miten tekee itsensä tiedetyksi, vaikka kyllä se olis hyvä sanoa suoraan. - 1234567890
...tää on samanlainen tapaus kuin minä niin vaikeaa on. Mulla sinkkuus johtuu vain (typerästi, myönnän kyllä) ylpeydestä, siitä että kun on kerran sanonut pysyvänsä yksin, niin ei halua sanojaan syödä. Tähän liittyy se etten halua suoda kenellekään sitä iloa että pääsisivät kuittailemaan sanomisistani.
Tiedän olevani hölmö, mutta saahan tässä maassa sentään vielä vapaasti sellainen olla... - Kyo-kun
Jos se tosiaan oikeasti on vannoutunut poikamies (mitä en kyllä usko) niin ei onnistu. Sitähän se tarkoittaa...
- ikuinen poikamies
ainakin joku kahville pyyntö tai joku tällainen tietsikan/auton/ minkä tahansa liittyvä hmmm... juttu. seksiä haluan varsinkin erään johon olen syvästi ihastunut.
- kahvia komisario palmukki
Pyysin ihanan miehen kahville, kun keräsin kaiken rohkeuteni. Ei kuitenkaan pahemmin jutellu, ei mittään. Pari päivää sen jälkeen tuli kaupungilla vastaan käsikädessä toisen miehen kanssa. Kukaan meistä sen tutuista ei tiennyt tästä seikasta. Kyllä nolotti ja paljon. Se siitä ikuisesta poikamiehestä ja ystävän n euvosta pyytää mies kahville. En oo tehny toiste.
- Mariah79
Kiitoksia vastauksista.
Tiedän että mies ei ole homo, on hänellä ollut naisjuttuja. Ilmeisesti on polttanut näppinsä joskus kun ei halua mitään sen enempää. Masennusta havaittavissa? Tyyppi vaan tuntuu viihtyvän yksin...
Tää mun koneeni on kyllä viime aikoina temppuillut ;-) - jos et
yritäkkään iskeä,, eikös se olisis sitä tilan antamista. Havaintosi voi olla sinun omia toiveita ja ovatkin jotain muuta.
Hän ilmoitta jos haluaa , niinkuin aina tulisi olla. - catwoman
Tavoittelemasi poikamies on varmasti melkoisen kova pähkinä purtavaksi. Mies on jo sen ikäinen ja omaa sen verran elämän kokemusta että et onnistu "iskemään häntä" jollei mies itse sitä halua.
- 0568
kuitenkin että jok'ikinen "vannoutunut poikamies" haluaa sisimmässään itselleen vaimon jota rakastaa.Tämä "halu" tulee jokaiselle heteromiehelle syntymälahjana.Tätä "halua" ei mitenkään voi pois sammuttaa.Kaikki syyt haluta olla poikamiehenä ovat keksittyjä.
T. poikamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121