Fakta homma on mukava tv-sarja, etenkin siivoja-Pirre on hauska!
Fakta homma!
5
368
Vastaukset
- tosi hauska
sarja.
- !!!
Hyvä sarja siihen asti,missä Aulis mukana,eli eka tuotantokausi.
- näihän se on
Ei noille samoille jutuille jaksa vuodesta toiseen nauraa. Vähän kuin Peteliuksen jutut, sama homma.
Itseltäni meni maku tuohon Vilpakseen kun rupesi rattijuopoksi. ...ja paras yhdessä Hynttyyt yhteen -sarjan kans.
Viime jaksossa oli aivan jumalattoman hauska kohta kun se Pirre huusi "Kato saatana Jarmo Myllys" ja ne haki nimmarit eikä se sitte ollutkaan Myllys. LOL!!!- PiRReHanSu
Pirre ja Hansu on ihan parhait!
Se oli huippu jakso missä ne oli lapsineen särkänniemes ja varsinkin se ravintolakohtaus oli huippu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706