Häiritseekö sinua nimi Urpo

Vitun Urpo!

Yrjö tulee!

Toivo katoaa!

Onni on katoavaista!

Syksy elämän ehtoolla.

Onko sinulla nimi, josta on veistetty vitsiä?

Minun nimeni on Heinrich ja siitä on tehty suomalainen väännös Hessu, jota täällä rutkasti viljellään.

Voitko kertoa, mitä eroa on espanjan kielen sanoilla si ja si?

Esimerkiksi

si tu quieres

si amor

Miten yhdellä ja samalla sanalla voi olla monta eri merkitystä?

P.S. Onko viestintätieteiden professori tiedemies vai ei? :)

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja ei, en ole kirjoittanut uskontofilosofia teoksia, vaikka olenkin yhden sellaisen omistuskirjoituksella saanut, entiseltä ystävältäni ja majurin työtoverilta.

• Sain kristillisessä kasteessa raamatullisen nimen Jorma, joka tulee tietysti Jeremiasta, joka on jahvistinen nimi (-jah pääte). Kun en koskaan oppinut uskomaan Jahveen niin muutin nimekseni afrikkalaisen luojajumalan Mulukun nimen.

• Anonyymi

Itselläni on ihan perussuomalainen nimi Kullervo eikä minua ole siitä koskaan kiusattu tai keksitty kettuilua kaverit on kutsunut minua jo kouluajoista lähtien lyhenteellä "kulli"ihan arkisesti ja kotona käytettiin vanhempieni toimesta yleensä toista nimeäni Untamo ihan sellaisenaan vääntelemättä mihinkään suuntaan.

Joten ei ole kiusattu tai ilvelty nimen johdosta

• Anonyymi

Aloittajalla tyypillistä tamperelaista maniaa ja ehkä siinä sivussa muutakin vikaa päässään. Ajatuksensa tuntuvat kiertävän umpinaista kehää hänen itsensä ympäri.

Ateisteissa ei taida juuri täysjärkisiä ollakaan.

• Ettei vain aloittaja olisi oululainen kreationisti?

• Anonyymi
        Hah_ kirjoitti:

Ettei vain aloittaja olisi oululainen kreationisti?

Eipähän ole: avaaja on ateisti.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe