Siis itse olen asunut tuolla Kiimingin perhekodissa melkein 4v, ai että tuo on aivan ihana ja kotoinen paikka, siitä on tullu mulle oma koti. Siellä annetaan tukea ja läheisyyttä jokaisessa tilanteessa, vaikka mitä olis tapahtunut, tietenkin sielläkin on rajoja ja sääntöjä mutta se on vain välittämistä ja huolehtimista. Siellä tuetaan koulun kanssa, perhe ongelmien kanssa, siellä kukaan ei pakota tekemään mitään mitä itse ei halua, tietenkin siellä on kotityöt mitkä pitää tehä ja paljon muitakin asioita mitkä pitää tehä koska muutkin nuoret joutuvat tekemään sen saman. Itse olen nyt 17v täytän 2kk päästä 18 ja olen nyt itsenäistymässä, ne auttaa kaikkia siellä nuoria menemään kohti tulevaisuutta ja pääsemään sieltä joskus pois, siellä on jälkihuolto kun muuttaa kokonaan pois omaan kämppään, ne auttaa ja tukee muutossa ja kaikisss asioissa missä tarviikkin apua tulevaisuudessa! Aivan uskomaton paikka ja ihana paikka! Turvallinen, ja kaikille nuorille annetaan saman verran rakkautta. Ei mitään moittimista tästä paikasta!
Paras paikka ikinä
Anonyymi
0
729
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882