mitenkä muuten mulla sattui koulun järjestämässä liikuntatunnilla tapaturma nostin käsipainoja opastetusti olkapää kipeytyi enkä saa olkapäätä ylös asti nostettua eli olkapään liikerata muuttui ja koulun vakuutusyhtiö vetosi että koulun liikunta tunti ei kuulu opetus suunnitelmaan valitin siitä sitten käsipaino ei ole ulkoinen tekijä ja kävin ton tapaturman jälkeen sairaalassa lääkäri sano että mulla on kiertäjäkalvosinoireyhtymä
Tapaturma vakuutus
Anonyymi
3
101
Vastaukset
- Anonyymi
No ei tollanen kiertäjäkalvosimen venähdys mitään vakuutusta tarvii. ”Vanha vamma” eikä varmaan tullut tuossa yhteydessä. Pientä kulunaa olkapäässä. Menee levolla ohi. Kuminauhajumpalla saa lihakset parempaan kuntoon niin ei uusiudu niin helposti
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa kuluna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kuluna?
Ei 15 vuotiaalla ole kulumaa eikä ole lihakset kehittyneet ottamaan vastaan ja varmaan pituuskasvukin kesken. Varmaan ei tarvinut maksaa sairaalakäyntiä tai sen saa takaisin vakuutuksesta. Kaikissa vakuutuksissa ei ole oikeutta päivärahaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670