Yksi polku johdattaa meitä elämässä ja joskus se täytyy kulkea yksin vaikka vieressä olisi ollutkin joku kulkemassa.
Haamun lailla siinä aina heilumassa vailla yhteyttä.
Vuodet hukkaan heitetään ja aloitetaan taas alusta.
Kuinka yksin ihminen täällä onkaan ja joutuu useimmiten olemaan.
Nyt suljetaan silmät talven ylitse ja keväällä jälleen hetken kokeillaan onko siivet jo korjattu ja päästään uuteen alkuun jälleen uudestaan ja nyt ilman tuota haamua joksi muutuit ja muutuimme vuosien saatossa. Kiitos niistä hetkistä kun jaksoit edes vähän rakastaa. Itse rakastin joka päivä kaikesta huolimatta juuri sinua.
Tässähän tämä sitten olikin
Anonyymi
3
2127
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi luovutit? Vai mitä tämä on?
- Anonyymi
Hyh hyh, melkoista demokratiaa.
- Anonyymi
Siirretään ensin kevääseen. Keväällä sitten siirtyykin syksylle. Syksyllä taas keväälle jne.
Avopuoliso varmasti arvostaa kun kusetat sitä vuodet ja valehtelet. Mutta omatpa on ongelmasi. Itse en katsoisi tuollaista menoa päiväkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657