En suosittele, nuori kaveri puhuu niin hiljaa ettei mitään kuule kun se yrittää ohjeistaa. Sitten teet luonnollisesti väärin ja se saa raivarit. Itse hän tietenkin tietää ja osaa kaiken. Lämpöä ei siinä rakennuksessa ole ja voi kuvitella ettei tarvetta ole kun taotaan mutta kun taot suuressa hallissa niin kyllä siellä nyt edes jokin peruslämmitys vois olla. Etenkin kun syksyllä sinne mennään paleltumaan.
Antin Paja seppäkurssit
13
1237
Vastaukset
- Anonyymi
En tunne koko paikkaa, mutta varmaan kannattaa ensin ohjeistaa kunnolla ja sanoa mitä toinen tekee väärin tai missä voisi parantaa ennen kuin alkaa haukkumaan. Sama se on töissäkin, että monet potku voisi jättää antamatta jos työntekijälle sanottaisiin että mitä tekee väärin. Ei voi edes tehdä mitään korjausliikettä jos ei tiedä mitä pitäisi tehdä. Mutta eipä mua mikään enää yllätä.
- Anonyymi
Juuri näin mutta kun nykypäivänä ei kärsivällisyyttä ole enää olemassa, kaiken pitäisi olla valmiina jo eilen.
- Anonyymi
Ei ole pokkaa sanoa potkujen antamisen yhteydessä työntekijälle, että et ole tehnyt mitään väärin , päinvastoin, olet tehnyt työsi erittäin hyvin vaan annan sinulle potkut kun minut lahjottiin antamaan sinulle potkut.
- Anonyymi
Jos tuolla sulatellaan titaaniharkkoja ja tehdään muita hyvin tyypillisiä Sepän töitä ja erityisestikin käsitellään haponkestävää terästä, titaanin lisäksi, niin voisi kiinnostaa, normi romurauta ja rosteri ei oikein kiinnosta, alumiinikin on jo niiin tuttuuuaaa...
- Anonyymi
Mitä voi odottaa mieheltä joka takoo noin paljon miehen kyrpiä raudasta.. Käy tampereella mielummin kursseilla.
- Anonyymi
Juu niitä rauta kyrpiä oli sillä ja paljon, silloin jo mietin että mihin ollaan jouduttu.
- Anonyymi
Mitä odotit kylähullulta.
- Anonyymi
Vai sepän kurssi... millä vuosisadalla tässä ollaankaan?
- Anonyymi
Ei kaikkia kiinnosta tietokoneella räplääminen, kävisit välillä ihmisten ilmoilla tuolta sun poikahuoneesta.
- Anonyymi
Onhan se hengittäminenkin vanhanaikaista, lopeta semmonen.
- Anonyymi
No sehän on taideseppä, taitelijat ovat vähän erikoisia. Mutta onhan niitä oikeita seppiäkin jotka järjestävät kursseja.
- Anonyymi
Puhuu yhtä ja tekee toista.
- Anonyymi
Eikö se saanut lähdöt sieltä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595