naimisiin kun mentiin tehtiin virallinen avioehto.. kumpikin saa pitää oman omaisuuteensa erossa.nyt vuosien jälkeen ero 2 vaiheessa. kenelle toimitetaan avioehto paperi pankille vai muulle taholle.?
ero ja avioehto
Anonyymi
3
168
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niitä kenellekään tarvitse lähettää. Lusikat jakoon sovinnolla, ja siinä se.
- Anonyymi
No siis se on rekisteröity teidän toimestanne maistraattiin aikoinaan, kun on kerran virallinen.
Nyt teette osituksen ja osituskirjan sovussa ja sillä sipuli.
Jos menee riidaksi, niin sitten maistraatista saatte rekisteröidyn avioehdon. - Anonyymi
Äitille ois hyvä sannoo mutta kun mua ei toisten omaisuudet kiinnosta muutenko8n en tie papereilla mitteen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657