Eniten säälittää kun hyvältä ystävältä kuolivat molemman vanhemmat koronavirkusen aihetuttamaan tautiin. Populistinen roketevastaisuus tulee joka tapauksessa loppumaan lähiaikoina.
Tänään on raportoitu 39 uutta koronakuolemaa
7
53
Vastaukset
- Anonyymi
Hesarin rokotusten seurannasta näkee, millä alueella tulee eniten kuolematapauksia lähitulevaisuudessa. https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000007983110.html
Ei se ihan noinkaan mene. Ensinnäkin jos asuu kunnassa, jossa aikuisväestöllä ei ole juurikaan kontakteja toisiinsa, tartunnan riski on pienempi kuin vaikkapa Helsingissä.
Toiseksi noissa alhaisen rokotekattavuuden kunnissa on paljon alle 12-vuotiaita lapsia, joista vain harvat kuolevat koronaan. Lapissa ja Itä-Suomessa vanhusten osuus väestöstä on suuri, joten sillä alueella kuolemantapauksia voi tulla suhteellisen paljon, vaikka rokotekattavuus onkin hyvä. Esimerkkinä olkoon juuri 98-vuotiaana koronaan kuollut Jukka Uunila, jonka fiksuna miehenä on vaikea uskoa olleen rokottamaton.
- Anonyymi
Oletkos VARMA että kuolivat koronaan? Ettei vaan ollut joku muu tauti / sairaus, ja kuolema pantiin koronan syyksi? Näinkin tapahtuu, syytä en ymmärrä..
- Anonyymi
säälittävää totuuden kiistäisyritystä.
Et kai sinä luule, että rokottavuus suojaa?
- Anonyymi
Sinä luulet, että ei suojaa? Tosin pidäthän sinä Väyrystäkin valtiomiehenä ja viisaana...
- Anonyymi
Sanna hoitaa !
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236