Onko mitään tehtävissä,katsastuksessa liian korkeat co-arvot. Käytin huoltoasemalla säädössä eikä saatu alennettua arvoja mihinkään.
subaru leone -88
3
429
Vastaukset
liikaa eli polttaa huonosti. Lienee vielä kaasutinkone tuossa vuosimallissa? Ja analyysi tehdään tyhjäkäynnillä?
Jos näin on, kokeilisin ensin kiertää tyhjäkäynnin seosruuvia kiinnipäin eli säätää tyhjäkäyntiseosta laihemmalle.
Onhan ilmanpuhdistin suhtkoht puhdas eli ei ihan tukossa? Eikä kaasuttimen ilmasuuttimissa roskia - mistäpä niitä sinne pääsisikään?- pakkaasuanalyysi
kaasutinkone sitä ne yritti huollossakin ja vaihdatti tulpat mutta arvot nousi entisestään
- esko
HIILIMONOKSIDI(CO)
Hiilimonoksidia muodostuu,kun palamisessa ei ole
mukana riittävästi happea.Korkea hiilimonoksiditaso(mitattuna prosenttina pakokaasusta)voi aiheutua rikkaasta
polttoaineseoksesta,alhaisesta joutokäynnistä,väärästä uimuritasosta,tukkeutuneesta ilmansuosattimesta,huonosti toimivasta PCV-venttiilistä,väärin säädetystä kaasuttimesta tai liikaa ennakoidusta sytytyksen säädöstä.Alhainen happitaso ilmaisee,että polttoainetta on läsnä
enemmän kuin on mahdollista kuluttaa käytettävissä olevan hapen avulla.Tätä voitaisiin kutsua happinäläksi.Ratkaisu on polttoainemäärän vähentäminen. Kokeilepa näitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088