s/jopa-29-uhria-sanna-kiisken-raju-rikosepaily-poliisi-tutkii-tv-toimittajaa/1164500?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget
Sanna on saanut teoillaan rikoshyötyä muutaman kymppitonnin verran.
Sanna Kiiski lainasi arvokoruja ja vei ne panttilainaamoon
16
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan itse vastaa teoistaan.
- hyvääyötää
Mitätön omaisuus jonka voi hankkia muutamassa vuodesa työtä tekemällä!
Kunnian menetys ja pitkät korvaukset ellei halua heittäytyä täysin sosiaaliturvan varaan noin 400 euroa kuussa ilman mitään,ees autoa ,matkoja ,työn iloa!
- Anonyymi
Tyhmä rikos joka tapauksessa. Olisi edes myynyt korut ja väittänyt että ne varastettiin.
- Anonyymi
Ja väittänyt että korut varastettiin kun hän oli palauttamassa niitä omistajille.
- hyvääyötää
Minä kun en oo omistanu telkkaria enää vuosikymmeniin niin en tiiä noista uusista hupakoista mitään ja tää vaan vahvistaa minun käsitystäni TVn moraalin rappiosta!
- Anonyymi
Miten tyttö on mennyt noin huonoon kuntoon? Naamakin kuin jollain 70 vuotiaalla kassi-almalla
https://www.seiska.fi/rikos/jopa-29-uhria-sanna-kiisken-raju-rikosepaily-poliisi-tutkii-tv-toimittajaa/1164500 - Anonyymi
Pohjimmiltaan virolainen alan nainen tuntee kyllä metkut. Rikoshyöty on ollut rikoksista useiden kymmenien tuhansien luokkaa.
- Anonyymi
Samat kosmiset lait niille virolaisillekki kuuluu!
Kärsivät jo tässä elämässä,kuoleman jälkeisestä puhumattakaan!
- Anonyymi
Aika härskiä toimintaa.
- Anonyymi
Erikoista "lainaamista".......näinkö toimitaan jos yritetään saada eläke masennuksella?
- Anonyymi
Tyypillinen kommaritoimittelija! :/
- Anonyymi
ALFA-TVn toimttaja että ehkä kauimpana kommunistista kuin voi olla-
persukokoomuslainen se on.
Voimia sannalle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ALFA-TVn toimttaja että ehkä kauimpana kommunistista kuin voi olla-
persukokoomuslainen se on.
Voimia sannalle!No ei se nyt sen täänlapsia myrkytä kuten eräät meidän johdossamme ja ihan
sisar hento valkoinenki!
- Anonyymi
Tyypillinen toimittaja - ei poikkea kaltaisistaan
- Anonyymi
Kunnon riskibisnestä, "lainaat" arvokasta tavaraa, panttaat ne ja saadut rahat käyt laittaa punaiselle tai mustalle...... :D
- Anonyymi
Mistä tollasia onnettomia sikiää!??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906