Viimeinen tässä talossa, missä emme rakas mies koskaan nukkuneet yhdessä. Luonasikin nukuimme, mun luona ei. Peti korkkaamaton yhä on.
Viimeinen yö
2
731
Vastaukset
- Anonyymi
No,miksi et tuonut mies kaveria tai avomies tai jotain ikinä kotiisi yöksi? Miksi nukuitte vain hänen kotonaan? Eikö ole vähän outo ratkaisu,olet miehen luona yötä mutta mies ei sinun luona. En käsitä.
- Anonyymi
Kenelle halusit tämän viestin kertoa? Eikö miehelläsi,ole puhelinta oisit soittanut ja kertonut tämän! Vai onko teillä tapana,keskustella täältä palstalta käsin? Vielähän sen sänkyn kerkii korkata. En aina,ymmärrä näitä kaikkia ihmisten kommentteja mitä täällä kirjoitellaan! Sama jos minä ilmoittaisin,täältä kautta miehelle. Eihän ois näitä lukemassa,kun on puhelin keksitty. No,jokaisella tyylinsä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595