Lopetin Radio Rockin kuuntelun ja aloin kuunnella netin kautta Radio Soi
https://www.radiosoi.fi/
En ole katunut hetkeäkään. Naps ja Radio Soi myös autossani.
Lopetin Radio Rockin kuuntelun
14
429
Vastaukset
- Anonyymi
Kas, kun et suositellut tapasi mukaan myös Sea Fm:ää.
- Anonyymi
Kas kun et nostata Pookia ja hauku sea fm:ää kas kas
- Anonyymi
oletaks et tietää mikä seafm on
- Anonyymi
Lopetin YleX kuuntelun ja siirryin suomipopille.
Wokemuijat saa höpötellä omiaan muille, ei mulle.....- Anonyymi
Lopetin Pookin kuuntelun ja vaihdoin Järviradioon. Lässyttivät kuin pikkulapsille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetin Pookin kuuntelun ja vaihdoin Järviradioon. Lässyttivät kuin pikkulapsille.
Lopetin Radio Suomen kuuntelun ja vaihdoin Sveriges Radio Finskalle. Nyt kuulen joskus asiaa ja sivistynkin. Kuunnelkoot muut pelkkää propagandaa ja hittimusaa.
- Anonyymi
En ole lopettanut minkään kanavan kuuntelua mutta eniten kuuntelen YLE radio ykköstä. En ole rajoittunut sen suhteen mitä kanavaa kuuntelen niinkuin suurin osa tämän palstan kirjoittajista
- Anonyymi
Et ole rajoittunut, mutta kuuntelet pääasiassa Yle 1 radiota ja haukut melkein kaikki muut asemat. Just just.
- Anonyymi
Se, että ei halua kuunnella yksitoikkoisoa kamavia. Kertoo vain siitä ettei ole rajoittunut musiikin suhteen. Mulle kelpaa mutkin kuin vain aina samat vanha hitit ja uudemmista jättihiteiksi nousset kuukausien ja vuosien viivellä julkaisusta soittoon otettuna. Pitää katos odottaa ensin et on se jättihitti. Tästä syystä suurinta osaa kotimaisista kanavista ei voi kuunnella, koska vain muutama soittaa monipuolisesti musiikkia uusien tarjontaansa. Ei jaksa enää Für Eliseä jatkuvasti.
- Anonyymi
Kyseinen kanava korvasi mulla taas Pookin, koska se on pilattu lopullisesti.
- Anonyymi
Radio Suo soittaa suo aiheista musiikkia kunnioituksena suomen soille ja suo maastoille. Todellinen luonto radio.
- Anonyymi
Radio Soi sivistää sunkin musiikkitietämystä ellet ole vain hitit kelpaa.
- Anonyymi
Samma här.
- Anonyymi
Valehtelet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717